فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای چهرقان خبر داد

اغاز طرح های سازندگی در روستای چهرقان

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای چهرقان گفت: اردوی جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهدای چهرقان در حرکتی خودجوش کار غسالخانه این روستا را آغاز کردند.
کد خبر: ۸۸۷۹۳۶۴
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ روح‌اله یوسفی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کمیجان شهدای چهرقان، کمک به ساخت غسال‌خانه حرکتی خودجوش و جهادی دانست و گفت: کمک در ساخت غسالخانه حرکتی خودجوش و جهادی است که یادآور تلاش‌های جهاد سازندگی در سال‌های ابتدایی انقلاب در کشور است.

وی افزود: یکی از مشکلات مردم محله بالای روستای چهرقان نداشتن غسالخانه بود که موجب رنج و سختی مردم این قسمت از روستا بود و گاها مردم اموات خود را برای دفن و کفن در حمام می شستند که جلوه خوبی در روستا نداشت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای چهرقان تصریح کرد: با همکاری مردم و کمک بسیج سازندگی سپاه کمیجان تصمیم به ساخت غسالخانه در جوار آرامستان روستا گرفته شد و امروز با حضور بسیجیان حلقات صالحین و همکاری اهالی کار ساخت غسالخانه را آغز کرده‌ایم و انشالله بتوانیم با راه‌اندازی غسالخانه یکی از مشکلات مردم روستا را برطرف نماییم و با برگزاری اردوهای جهادی برای بسیجیان بتوانیم فرهنگ ناب بسیج را برای آنان ملموس کرده و برای ساختن ایرانی آباد و زیبا و رفع محرومیت از مناطق محروم همه با هم تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات