با همت بسیج دانش آموزی مازندران در مشهد مقدس انجام می شود:

طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی مازندران در مشهد برگزار می شود

دومین دوره طرح یاوران ولایت ویژه آموزش دانش آموزان بسیجی فرماندهان برادر و خواهر واحد های پیشگام مازندران در مشهد مقدس برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۷۹۳۵۴
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، اصغر قلیان مسئول بسیج دانش آموزی مازندران در گفتگو با بسیج ضمن اشاره به برگزاری دوره های طرح یاوران ولایت دانش آموزی از بدو تاسیس سازمان در استان افزود: به منظور افزایش روحیه معنویت در بین اعضای بسیج دانش آموزی، برای دو سال متمادی،  دوره های طرح یاوران ولایت در مشهد مقدس و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج، علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار می گردد.

قلیان با بیان اینکه اولین دوره ی آموزش فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی مازندران در سال جاری از 18 تیرماه آغاز می شود اظهار داشت: طرح یاوران ولایت، در دو دوره 6 روزه در مجموع به مدت 12 شبانه روز بصورت منفک خواهران از برادران تا چهارم مرداد ماه در مشهد مقدس اجرا می شود.

مسئول بسیج دانش آموزی مازندران عنوان داشت: کارگاه آموزش دانش آموزان در طرح یاوران ولایت به منظور ارتقاء سطح تربیتی و معرفتی فرماندهان پایگاههای بسیج دانش آموزی در مدارس و فرماندهان واحد های گزینش حوزه های مقاومت این بسیج، که بالغ بر 800 فرمانده بسیجی می باشند برگزار می گردد.

وی افزود: با آغاز اولین دوره طرحدر سال  جاری، بالغ بر 400 خواهر از 18 تیر تا 23 همین ماه در مشهد حضور خواهند داشت و سپس در دومین دوره که از 30 تیر تا 4 مرداد ماه در همین شهر برگزار می شود برادران بسیجی مشارکت می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها