سردار حسینی با تاکید بر اینکه هدف متعالی طرح ولایت در دانشگاه ها تربیت مدیران انقلابی و است، گفت: کمک معنوی رؤسای دانشگاه ها در اجرای برنامه های بسیج دانشجویی مایه دلگرمی و قوت قلب دانشجویان است و با همکاری هر چه بیشتر مجموعه های دانشگاهی با بسیج دانشجویی می توان با برنامه ریزی بهتر به سمت تربیت این قشر تاثیرگذار در جامعه حرکت کرد.
کد خبر: ۸۸۷۹۲۲۶
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، اولین جلسه استانی دوره خط امام(ره) ایلام با حضور فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان، روسای دانشگاه های ایلام، مسئولین نهاد رهبری در دانشگاه های ایلام، مسئول سازمان بسیج دانشجویی ایلام و مسئولین حوزه های بسیج دانشجویی دانشگاه ها در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان برگزار گردید.

در این جلسه سردار" سید صادق حسینی "فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان با قدردانی از روسای دانشگاه های استان که در برگزاری هر چه بهتر برنامه های اجرایی بسیج دانشجویی تعامل و همکاری لازم را دارند، اظهار داشت: طی سال گذشته در نتیجه تعامل بین سپاه و مجموعه دانشگاهی ارتباط صمیمانه ای بین این دو مجموعه برگزار شده که نمود این موفقیت های شایسته تقدیر را می توان در برگزاری دوره های طرح ولایت و راهیان نور دانشجویی در سطح کشوری قابل تامل است.

سردار حسینی با تاکید بر اینکه هدف متعالی آموزش مبانی اندیشه اسلامی در دانشگاه ها تربیت مدیران انقلابی و نیروهای تراز انقلاب اسلامی در کشور است، گفت: کمک معنوی رؤسای دانشگاه ها در اجرای برنامه های بسیج دانشجویی مایه دلگرمی و قوت قلب دانشجویان در است و با همکاری هر چه بیشتر مجموعه های دانشگاهی با بسیج دانشجویی می توان با برنامه ریزی بهتر به سمت تربیت این قشر تاثیرگذار در جامعه حرکت کرد تا نتایج رضایتبخشی حاصل شود.

وی با توجه به فرا رسیدن هفته قوه قضائیه، یاد و خاطره شهدای گرانقدر این قوه را گرامیداشت و گفت:ما امروز به مدیریتی چون مدیریت شهید بهشتی مظلوم در کشور نیازمند هستیم تا بتوانیم به سلامت از مشکلات پیشرو فائق آئیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان به نقش مهم و اثرگذار دانشگاه اشاره کرد و تصریح کرد: چرخ فرهنگ، اقتصاد و آموزش در دانشگاه است و همه جامعه نیاز به وحدت انسجام و یکپارچگی دارد.

حسینی تاکید کرد : هر جا با وحدت و انسجام حرکت کردیم موفق بوده ایم،سپاه همواره محور وحدت و همدلی بوده و بسیج ظرفیت همه اقشار جامعه است؛ متاسفانه نکات منفی زیادی در انتخابات مطرح شد ک باعث تحرکات بسیاری از سوی دشمن شد.

وی اضافه کرد: برای پیشبرد اهداف عالی انقلاب، باید ضعف ها و خطاها را بپذیریم و از نقد و انتقاد واهمه نداشته باشیم، بلکه از انتقادهای سازنده برای پیشرفت کشور سود جست.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام در پایان گفت: نهاد های قدرتی حافظ امنیت که از سرحدات این نظام در حال دفاع هستند با وحدت و انسجام تقویت می شوند.

ارسال نظرات