تیم اداره آموزش‌وپرورش و بخشداری مرکزی تربت‌جام به ترتیب قهرمان اولین دوره مسابقات واليبال و فوتسال جام رمضانِ ادارات و نهادهای این شهرستان یادواره شادروان «محمدرضا کامیابی» شدند.
کد خبر: ۸۸۷۹۲۱۲
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
کارشناس تربیت‌بدنی و سلامت اداره آموزش‌وپرورش تربت‌جام در حاشیه این مسابقات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، بیان داشت: اولین دوره مسابقات واليبال و فوتسال جام رمضانِ ادارات و نهادهای شهرستان یادواره رئیس فقید این اداره شادروان «محمدرضا کامیابی» پس از یک ماه تلاش و رقابت فشرده به ترتیب با قهرمانی تیم آموزش‌وپرورش و بخشداری مرکزی به پایان رسید.

محسن سپهری گفت: در این دوره از مسابقات در رشته واليبال ۱۰تيم در ۲گروه ۵ تیمی حضور داشتند که چهار تیم کمیته امداد- تأمین اجتماعی- آموزش‌وپرورش و ناحیه مقاومت بسیج به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

 وی افزود: در بازی فینال و در جدالی تماشایی تیم پیشکسوت و میدان‌دیده آموزش‌وپرورش برابر تیم جوان و باانگیزه سپاه پاسداران به برتری رسید و عنوان قهرمان را کسب کرد و تیم ناحیه مقاومت بسیج بر سکوی دوم ایستاد.

وی اضافه کرد: در بازی رده‌بندی والیبال نیز تیم کمیته امداد امام خمینی (ره) از صد تیم تأمین اجتماعی گذشت و به مقام سوم این دره از مسابقات بسنده کرد.

کارشناس تربیت‌بدنی و سلامت اداره آموزش‌وپرورش تربت‌جام ادامه داد: در رشته فوتسال هم ۱۳ تیم با انجام ۲۳ بازی به رقابت پرداختند که درنهایت تیم‌های بخشداری مرکزی و دانشکده علوم پزشکی (الف) با غلبه بر حریفان به فینال راه یافتند و به ترتیب عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

سپهری سطح کیفی مسابقات را به لحاظ شرکت تیم‌های جوان، مستعد و باانگیزه و همچنین آرامش و ثبات قضاوت تیم داوری و تمکین به رأی آنان را از نکات بارز این مسابقات برشمرد و بر استمرار و حمایت متولیان ورزش شهرستان تأکید کرد.

گفتنی است؛ در پایان اولین دوره مسابقات فوتسال و والیبال جام رمضانِ ادارات و نهادهای تربت‌جام یادواره شادروان «محمدرضا کامیابی» طی آیینی از تیم‌های برتر و تیم داوری توسط فرمانده و جانشین سپاه پاسداران، رئیس اداره ورزش و جوانان، برخی مسئولان اجرایی و جمعی ازپیشکسوتان و علاقه‌مندان به ورزش با اهدای لوح سپاس و تقدیم هدایا تجلیل شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها