اولین اجلاس مجمع بسیج شهرستان مه ولات در سال ۹۶ برگزار شد

اولین اجلاس مجمع بسیج شهرستان مه ولات در سال ۹۶ با حضور فرمانده سپاه، مسئولین ادارات شهرستان، فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج، مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین و اعضای مجمع بسیج در محل باغ تالار ملک شهر فیض آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۹۲۰۳
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، فرمانده سپاه ناحیه مه ولات در مراسم اجلاس مجمع بسیج به برنامه ها و وظایف کارگروه اشاره وعنوان کرد: از مهم‌ترین برنامه و وظایف کارگروه های مجمع، رصد و شناسایی آسیب‌ها و تهدیدهای شهرستان می‌باشد.

سرهنگ پاسدار محمد حسن مکاری مقدم در خصوص ۷ برنامه کارگروه یادآور شد: ۷ کارگروه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، اشتغال و کارآفرینی،دانش آموزی ، جامعه پزشکی و جامعه زنان و خانواده در مجمع بسیج شهرستان مه ولات مشغول به فعالیت هستند که هر یک بین ۱۵ تا ۲۰ نفر عضو از افراد نخبه و تاثیرگزار شهرستان دارد و جلساتی را به صورت ماهانه برگزار می کنند.

وی به دیگر موضوع و برنامه کارگروه مجمع، تشکیل اتاق فکر با استفاده از نخبگان در این اجلاس اشاره، خاطرنشان کرد: تشکیل اتاق فکر با استفاده از نخبگان علمی و تجربی  شهرستان در کارگروه ها به همت دبیران، مسولین،معاونین سپاه ناحیه مه ولات می باشد، برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد:  وظایف کارگروه ها رصد و شناسایی آسیب ها و تهدیدهای شهرستان در است که مورد شناسایی و بررسی قرار می‌گیرد تا راه حل هایی در جهت رفع مشکلات ارائه شود.

مکاری مقدم افزود: مسولین و روسای ادارات نسبت به برگزاری جلسات جهت آسیب‌شناسی و رصد وضعیت موجود و همچنین حل مشکلات با دبیران و اعضای کارگروه‌ها همکاری نمایند تا بتوانیم مشکلات و معضلات شهرستان را با استفاده از پتانسیل موجود حل نماییم.

گفتنی است، در این اجلاس از سروان یکم علی اسماعیلی و سروان یکم مرتضی کاظمینی به منظور عملکرد مطلوب و پاسدار نمونه با اهدای لوح تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار