خبرهای داغ:
مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری آذربایجان شرقی از برگزاری سلسله نشست های آموزش فنون علمی و نوین مصاحبه و پیاده سازی آن برای علاقه مندان تاریخ شفاهی و ادبیات پایداری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۹۱۵۰
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱

داود خدایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: در این نشست ها با هدف تربیت نیروهای جوان به دنبال چهره ها و ظرفیت های جدید هستیم تا با سرمایه گذاری درست در آینده ای نزدیک از آن ها بتوانیم در عرصه تاریخ شفاهی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: آموزش ها کارگاه محور خواهد بود و تلاش داریم در پایان این دوره ها اعضا حداقل هر کدام یک یا چند مصاحبه قابل قبول را گرفته و بتوانند به درستی این فایل ها را روی کاغذ بیاورند.

خدایی اضافه کرد: گام بعدی این کارگاه ها که پایان هر ماه تابستان برگزار می شود، آموزش بازنویسی و تدوین کار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این نشست ها به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان با مشارکت جبهه مطالعات فرهنگی و اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تابستان در سه نوبت در پایان هر ماه از تابستان با حضور اساتید مجرب و برجسته استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

خدایی از همه علاقه مندان خواست برای حضور در این نشست ها تا پایان تیرماه به واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان در مجموعه فرهنگی سینما قدس یا دفتر جبهه مطالعات پایداری روبروی مسجد سالار شهیدان مراجعه کنند.

ارسال نظرات