شهردار تبریز عنوان کرد؛

مراکز آتش‌نشانی تبریز به ۲۳ ایستگاه افزایش می یابد

شهردار تبریز با اشاره به فعالیت ۲۰ ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر گفت: با تکمیل و تجهیز سه ایستگاه آتش‌نشانی، شاهد تقویت زیرساخت‌های ایمنی کلان‌شهر تبریز خواهیم بود.
کد خبر: ۸۸۷۹۰۸۶
|
۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در مراسم اعطای درجه آتش‌نشانی به نیروهای جدید آتش‌نشانی و خدمات‌ ایمنی شهرداری تبریز با بیان این مطلب، خاطرنشان کرد: با تکمیل و تجهیز سه ایستگاه در دست‌اجرا، شمار ایستگاه‌های تبریز به ۲۳ مورد افزایش می‌یابد که این امر در توزیع خدمات ایمنی به تبریز و پیرامون شهر و تسریع در زمان حضور تیم‌های آتش‌نشانی، نقش کارساز خواهد داشت.

وی با بیان این‌که طبق برآوردهای صورت‌گرفته، تبریز پس از پایتخت، دومین شهر بلندمرتبه‌ساز کشور است، متذکر شد: با در نظر داشتن همین شاخص، در سال‌های اخیر، بودجه‌های شایانی صرف خرید تجهیزات ویژه امداد در ساختمان‌‌های مرتفع شده است که نردبان‌های ۵۴ متری از آن‌ جمله است.

شهردار تبریز اظهار داشت: در طراحی و تدوین بودجه سالانه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، در بخش‌های مختلف زیرساخت‌ها، تجهیزات، آموزش و همچنین مباحث رفاهی، همه‌ساله سعی کرده ایم به طرف نوسازی تجهیزات و تامین قطعات به روز حرکت کنیم.

نجفی تاکید کرد: ایثار آتش‌نشانان، پشتیبان آرامش شهر است، از این روی، مبالغ تزریقی در این بخش را هزینه نمی‌دانیم بلکه مصمم هستیم که تا رسیدن به کمترین تلفات و سوانح، از رویکردهای ایمنی و آتش‌نشانی حمایت کنیم.

شهردار تبریز یادآور شد: آتش‌نشانان تبریزی در جریان سیل اخیر آذرشهر و عجب‌شیر، با حضور تیم‌های غواصی، نقش کارساز در مدیریت بحران سیل داشتند که این امر، از تنوع نیازهای آموزشی ایمنی و بحران در مدیریت شهری  حکایت دارد.

شهردار تبریز با قدردانی از همکاری تیپ ۱۲۱ تکاور نزاجا به خاطر همکاری در ارائه برخی آموزش‌ها و مهارت‌های انفرادی به نیروهای جدید آتش‌نشانی تبریز گفت: این همکاری، نشان‌دهنده گستردگی ظرفیت‌های ارتش عزیز در همکاری عملیاتی با مدیریت شهری است.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار