آیت الله نورالله طبرسی:
تقوا سرمایه نفیس است که از خدا می‌خواهیم تقوا در ما وجود داشته باشد و آن را کسب کنیم.
کد خبر: ۸۸۷۹۰۴۲
|
۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷
آیت‌الله نورالله طبرسی در مصلی امام خمینی(ره) ساری با تبریک ایام عید سعید فطر به روزه‌داران اظهار داشت: امیدواریم روزه همه مسلمانان مورد قبول خداوند قرار گیرد و از هدیه الهی برخوردار شویم.

وی با بیان اینکه تقوا فلسفه روزه است که امیدواریم خداوند آن را بر ما ارزانی بدارد، خاطرنشان کرد: تقوا سرمایه نفیس است که از خدا می‌خواهیم تقوا در ما وجود داشته باشد و آن را کسب کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران با بیان اینکه دنیا مدرسه‌ای است که باید خود را برای آخرت بسازیم، اظهار داشت: عید فطر عید مسلمانان جهان است و باید از آن برای وحدت بیشتر بهره‌برداری کنیم.

طبرسی با بیان اینکه کشورهای اسلامی اکثراً مبتلا به داعش، استکبار و صهیونیست هستند، افزود: هر کشوری مقابل ظلم استکبار جهانی بایستد، آمریکا با آن دشمنی می‌کند و کشورهای مسلمان با وحدت باید از مثلث شوم استکبارجهانی رهایی پیدا کنند.  چرا برخی کشورهای مسلمان باید از آمریکا پیروی کنند و با یکدیگر جنگ دارند؟

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران با بیان اینکه عید فطر نخستین روز ماه شوال است و خداوند گناه تمامی مومنان را در این عید برطرف می‌کند، افزود: امیدواریم تا سال آینده همه صحیح و سالم باشیم تا بتوانیم روزه بگیریم.

وی با اشاره به اینکه عید سعید فطر روز گرفتن جایزه الهی است، تصریح کرد: روزه‌‌داران فطریه را فراموش نکنند چون فطریه بسیار مهم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها