خبرهای داغ:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: پرتاب موشک‌هایی که آماده بودند موجودات زنده را به فضا ببرند، با شکل‌گیری دولت یازدهم متوقف شد و توقف این پروژه تا به امروز ادامه دارد.
کد خبر: ۸۸۷۹۰۳۴
|
۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور پیش از ظهر امروز در جمع مردم در حسینیه شهدای روستای فردو با اشاره به قدرت موشکی ایران اظهار کرد: دلیل اینکه دشمنان به کشورمان حمله نمی‌کنند، قدرت بازدارنده موشکی ایران است.

وی ادامه داد: به سطحی از بازدارندگی رسیدیم که ریسک و هزینه حمله را برای دشمن بالا بردیم، آمریکا 36 پایگاه در منطقه دارد که نزدیک ترین آن به ما در بحرین است، هیچ کدام از این پایگاه‌های ارتش آمریکا در منطقه خارج از برد موشکی ما نیستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: در عرصه‌های مختلف همچون هسته‌ای و موشکی در سایه تحریم به بالاترین رشد رسیدیم، موشک‌هایی که آماده بودند، موجودات زنده به فضا ببرند، پرتابشان با شکل‌گیری دولت یازدهم متوقف شد و توقف این پروژه تا به امروز ادامه دارد.

ذوالنور پیشرفت ایران در زمینه فضایی را مایه شگفتی جهان دانست و تصریح کرد: اما در حوزه‌هایی که تحریم چندان متوجه آن‌ها نبود، پیشرفت چندانی نداشتیم، دلیلش این بود که این حوزه‌ها متصل به دولت‌ها بود و سیاسی کاری در آن وجود داشت، اما در حوزه‌هایی که به دولت‌ها متصل نبود و به نوعی به ولی فقیه اتصال داشت، پیشرفت‌های چشمگیری داشتیم.

وی ادامه داد:  روحیه بسیجی و جهادی در حوزه‌هایی همچون موشکی توانست که این حوزه‌ها را متحول کند و امروز هم کشور به این روحیه و تفکرات نیاز دارد، نیاز امروز کشور تفکرات ارزشی و ولایتمداری است و مدیران ما نیاز به روحیه دنیاگریزی و تقوا دارند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: آمار طلاق در شهر تهران در حال نزدیک شدن به 40 درصد است و مدیران باید به این مساله توجه کنند، رهبر معظم انقلاب بارها به بحث‌های آسیب‌های اجتماعی تاکید داشتند و نیاز امروز است که دولتمردان به این بحث‌ها توجه کنند و آدرس‌های اشتباهی را به مردم ندهند.

ذوالنور با اشاره به حاشیه‌های راهپیمایی روز قدس در تهران اظهار کرد: در این راهپیمایی چند نفر خودسر شعارهایی را علیه رئیس جمهور دادند، چند روز است که فضای رسانه‌ای کشور درگیر این مساله شده است، اما چرا در فتنه 88 که علیه امام خمینی(ره) شعار دادند و تصاویر امام راحل را آتش زدند، برخی سکوت کردند و چیزی نگفتند؟ این رسانه‌ها آن‌زمان کجا بودند؟

وی ادامه داد: اینکه برخی شعارهایی را علیه رئیس جمهور در راهپیمایی روز قدس دادند، کار بدی بود و ما این حرکت را تائید نمی‌کنیم، دستگاه قضایی باید این مساله را بررسی و با خاطیان برخورد کند، اما چرا در دوران فتنه که علاوه بر رئیس جمهور منتخب به تمام ارکان نظام توهین شد، برخی در کنار فتنه‌گران حرکت کردند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی هنوز هم حاضر نیستند که از فتنه 88 اعلام برائت کنند، اما چه شده است که به دلیل اقدام خودسرانه چند فرد در راهپیمایی روز قدس، تمام تریبون‌های کشور فعال می‌شوند، چون می‌خواهند که به مردم آدرس اشتباهی بدهند تا آن‌ها به دنبال مطالبات اصلی خودشان نباشند و نگویند که بیکاری برای ما مشکل به وجود آورده است.

ذوالنور در پایان شعار چند نفر در راهپیمایی روز قدس را مساله اصلی مردم ندانست و خاطرنشان کرد: امروز بیکاری هشت میلیونی، مشکل اصلی مردم است و نباید آدرس اشتباهی به مردم بدهیم، تقوای مدیران این است که به امور اصلی مردم بپردازند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها