خبرهای داغ:
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

حادثه هفتم تیر در تاریخ انقلاب ماندگار شده است

حجت الاسلام طباطبایی نژاد گفت: حادثه هفتم تیر در تاریخ انقلاب ماندگار شده و روزی است که شهیدان والا مقامی را تقدیم انقلاب کردیم و یکی از آنها نماینده شهید اردستان؛ سید نوراله طباطبایی نژاد بود.
کد خبر: ۸۸۷۹۰۱۳
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردستان؛ نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی اظهار کرد: اولین نماینده شهر اردستان؛ شهید سید نوراله طباطبایی یکی از طلاب انقلابی بوده که در حوزه های علمیه و همان ابتدا که حضرت امام(ره)  نهضت را شروع کردند پا به پای امام(ره) بوده اند.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد گفت: حادثه هفتم تیر در تاریخ انقلاب ماندگار شده و روزی است که شهیدان والا مقامی را تقدیم انقلاب کردیم و یکی از آنها نماینده شهید اردستان سید نوراله طباطبایی نژاد بود.
وی با اشاره به مبارزات انقلابی سید نوراله طباطبایی نژاد افزود: شهید طباطبایی نژاد درعرصه های مختلف  انقلاب از همان سال ۱۳۴۲ و در قیام و شهادت جمعی  از طلاب  مدرسه فیضیه  حضور داشته و حتی زخمی شده بودند و اولین  شخصی بود که خبر انتقال حضرت امام خمینی(ره) را  از ترکیه به نجف در قم اعلام کرد.
نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید طباطبایی نژاد با برگزاری مراسم های دعای توسل کارهای انقلابی می کردند، تصریح کرد: نهضت امام خمینی را پیگیری می کرده و تا پیروزی انقلاب اسلامی مستمر یک فرد انقلابی و پیگیر مواضع امام بودند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انقلابی بودن شهید طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: شهید بزرگوار بعد از انقلاب هم در بین روحانیون منطقه شهرستان اردستان  در صف اول انقلابیون در عرصه انتخابات مجلس حضور پیدا کرده و توانست به مجلس راه یابد.
وی تاکید کرد: شهید طباطبایی نژاد از ابتدا خط خود را با شهید دکتر بهشتی تعریف کرد و درکنار ایشان قرار گرفت تا اینکه در هفتم تیر سال۱۳۶۰ در کنار شهید بهشتی به شهادت رسید و آنهایی که شهید طباطبایی نژاد را می شناختند، می دانند شجاع بودن و معاشرت داشتن با اقشار مختلف  و مردم داری خوبی داشته است.
نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شهید طباطبایی نژاد یک انسان پاک دست انقلابی و متدین بوده  که ثمره این رفتار و خلق و خوی وی به عنوان شهادت از خداوند دریافت شد.
طباطبایی نژاد یکی از نکاتی که در وجود شهید طباطبایی بود را اینگونه عنوان کرد: وی در مسیر انقلابی بودن بینش بسیار خوبی داشت و خط انحرافی را که از اول انقلاب  در کشور در حال شکل گیری بود تشخیص داده و در مجلس بر علیه رئیس جمهور وقت(بنی صدر) سخنرانی قرائی را بیان کرد.

ارسال نظرات