خبرهای داغ:
نماز عید سعید فطر در 19 شهر و نیز روستاهای استان سمنان با حضور باشکوه مردم مؤمن و خداجوی این استان اقامه شد.
کد خبر: ۸۸۷۸۹۴۰
|
۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،صبح امروز هم‌زمان با عید سعید فطر، نماز دشمن‌شکن و باشکوه این روز در 19 شهر استان سمنان با هماهنگی و برنامه‌ریزی دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان برگزار شد؛ تمام روستاهای استان سمنان نیز امروز شاهد برگزاری این نماز وحدت‌آفرین بود.

نماز عید سعید فطر در شهر سمنان به‌عنوان مرکز استان، از ساعت هشت صبح امروز در مصلای بزرگ این شهر و به امامت آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان اقامه شد.

نماز عید فطر در شاهرود از ساعت هفت و 30 دقیقه به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی در مصلی، در دامغان از ساعت هفت صبح به امامت حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینیان در حد فاصل میدان شهدا تا میدان امام (ره) این شهر و از ساعت هفت صبح در گرمسار به امامت حجت‌الاسلام سیدعلی مهدی نژاد در میدان امام (ره) گرمسار برپا شد.

نماز عید فطر در سرخه از ساعت هفت و 15 دقیقه به امامت حجت‌الاسلام مصطفی فاطمی بصیر در حسینیه شهدا، در مهدی‌شهر از ساعت هفت و 30 دقیقه در حسینیه المهدی (عج) به امامت حجت‌الاسلام محمد بارانی، در آرادان از ساعت هفت و 30 دقیقه به امامت حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا در مسجد صاحب‌الزمان (عج) و در میامی از ساعت 6 و 30 دقیقه به امامت حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی‌پور در مسجد جامع این شهر اقامه شد.

همه شهرهای کوچک و بزرگ و روستاهای استان سمنان نیز به فراخور جمعیت خود امروز شاهد برگزاری نمازهای عید سعید فطر بود و سخنرانان در آن‌ها بر لزوم تقویت وحدت و مقابله با دسیسه‌های دشمن برای ایجاد تفرقه در امت اسلام تأکید کردند.

نمازهای عید سعید فطر امروز در جای‌جای استان سمنان صحنه‌های زیبای دلدادگی به معبود و رهایی از بند نفس را خلق کرد و نمادی از وحدت مردم با هر گرایش و سلیقه‌ای بود؛ اتحادی که امروز نیاز جامعه اسلامی است.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها