خبرگزاری بسیج: ایستگاه صلواتی منتظران ظهور به همت بسیجیان پایگاه بسیج حضرت سید الشهدا حوزه بسیج ۳۵۷ از اول ماه رمضان هر روز میزبان روزه داران است.
کد خبر: ۸۸۷۸۹۰۸
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ ایستگاه صلواتی منتظران ظهور به همت بسیجیان پایگاه بسیج حضرت سید الشهدا (ع)حوزه بسیج ۳۵۷ از اول ماه رمضان هر روز میزبان روزه داران شهرری واقع در خیابان فرمانداری جنب بخشداری مرکزی حوزه بسیج ۳۵۷ حضرت ولی عصر عجل الله بوده است.

 حسن حیدری فرمانده حوزه بسیج ضمن تشکر از همه خیرین اعلام کرد روزانه یکهزار ظرف عدسی بین روزه داران توزیع می شود و این حرکت لبیک به فرمان ولی امر مسلمین مبنی بر گسترش افطاری ساده در سطح خیابان ها است.

 وی افزود: این سنت حسنه از هفت سال گذشته در ماه مبارک رمضان اجرا شده و تاکنون ادامه دارد که در همین راستا هنگام اذان مغرب از روزه داران پذیرایی می‌ شود.

وی با بیان حدیثی از امام کاظم علیه السلام گفت: خداوند در زمین بندگانی دارد که برای برآوردن نیازهای مردم می کوشند. همانطور که ماه رمضان ماه مهمانی خداست و خداوند سفارش های زیادی در این ماه در ارتباط با کمک به نیازمندان، بی سرپرستان یتیمان و غیره کرده است چه خوب که ما هم از پروردگار متعال امامان و بزرگان دین درس بگیریم تا در این ماه مبارک شریک این مهمانی باشیم.

 

 

ارسال نظرات