خبرگزاری بسیج: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از ارائه خدمات رایگان برای جابه جایی نمازگزاران مراسم عید سعید فطر به مقاصد ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و مصلی امام خمینی(ره) خبرداد.
کد خبر: ۸۸۷۸۹۰۴
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ ابوذر ریاضی با بیان این مطلب گفت: شهروندان برای حضور در مراسم معنوی عید سعید فطر ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و مصلی امام خمینی(ره)، می توانند از خدمات رایگان حمل و نقل عمومی اعم از مترو و ناوگان اتوبوس رانی استفاده کنند تا دسترسی نمازگزاران به محل برگزاری نماز عید سعید فطر تسهیل شود.

ریاضی با اشاره به تقویت ناوگان اتوبوسرانی و جابجایی نمازگزاران از سه نقطه مهم این منطقه افزود:  سرویس رسانی رایگان برای جابجایی نمازگزاران ساعت 5:30 صبح روز عید فطر، از میدان حرم حضرت عبدالعظیم (ع) مقابل بیمارستان فیروزآبادی، فلکه سوم دولت آباد و خیابان سیزده آبان جنب کلانتری به دو مقصد حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و مصلی امام خمینی(ره) انجام می شود.

وی تصریح کرد: 12 ساعت قبل از شروع مراسم، پارکینگ های پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) واقع در ضلع جنوب، میدان کوچک و تمامی مسیرهای منتهی به حرم پاکسازی می شود و از پارک خودرو و موتور سیکلت جلوگیری به عمل می آید تا برپایی فریضه نماز عید فطر در فضای مناسبی برگزار شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 یادآور شد: با توجه به اعمال محدودیت های ترافیکی و انسداد مسیرهای منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، بهتر است نمازگزاران از ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابه جایی استفاده کنند.

 

ارسال نظرات