مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

بقاع متبرکه استان مرکزی میزبان نمازگزاران عید فطر

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی گفت: نماز عید سعید فطر همزمان با نقاط مختلف کشور در بقاع متبرکه شاخص مجری طرح «ضیافت الهی» در استان مرکزی، اقامه می‌شود.
کد خبر: ۸۸۷۸۸۸۹
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر حسینی اراکی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی، با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی در 75 بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان استان مرکزی گفت: هرساله طرح «ضیافت الهی» همزمان با سراسر کشور از نخستین روز ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان این ماه ادامه دارد.

وی افزود: اجرای این طرح برای استفاده بهینه از ظرفیت امامزادگان، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی و معنوی استان مرکزی برای بهره‌مندی هر چه بیشتر مردم از برکات و فیوضات ماه مبارک رمضان بوده که همه ساله شاهد برگزاری این طرح هستیم.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی تصریح کرد: 75 امامزاده و بقاع متبرکه در سطح استان مرکزی مجری طرح «ضیافت الهی» بودند که در روز عید فطر به منظور اقامه نماز این عید بزرگ همین تعداد بقعه نیز میزبان روزه‌داران است.

حجت‌الاسلام حسینی اراکی با اشاره به اینکه طرح «ضیافت الهی» همزمان با عید سعید فطر در استان مرکزی به‌ کار خود پایان خواهد داد، گفت: در این راستا شهرستان اراک با 10 بقعه، خمین و دلیجان هر کدام با 3 بقعه، ساوه با 10 بقعه، شازند و فراهان هر کدام با 5 بقعه، خنداب با 2 و کمیجان با یک بقعه میزبان نمازگزاران عید سعید فطر هستند.

وی افزود: مردم ولایتمدار و خداجوی این استان مانند سال‌های گذشته در صفوف به‌هم پیوسته در جوار بقاع متبرکه نماز عید فطر را اقامه می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی تصریح کرد: نماز عید فطر به معنای شکرانه دور شدن از گناهان و نائل شدن به فیوضات الهی است، و امیدواریم همه روزه‌داران از فیوضات ماه مبارک رمضان بهره‌گیری کرده باشند و تقوای الهی را در زندگی خود به‌کار گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات