نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با حضور صدها نفر از روزه داران خداجوی مهریزی که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت کرده بودند اقامه شد.
کد خبر: ۸۸۷۸۸۸۳
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، امام جمعه مهریز در خطبه های نماز این هفته مهریز، نمازگزاران روزه دار را به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات سفارش کرده و ضمن بهره مندی از واپسین روزهای ماه مبارک رمضان گفت: پیامبر در آخرین روزهای ماه رمضان به عبادت خداوند می پرداختند و با تمام وجود از آخرین لحظات ناب ماه میهمانی خدا استفاده می کردند.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در آخرین جمعه ماه مبارک و روز جهانی قدس گفت: روز قدس روزی ویژه برای حمایت از مظلومین در برابر ظالمان عالم است. روزی است که چهره نفاق و دورویی دشمنان اسلام و حامیان ظلم برملا می شود.

وی با بیان اینکه آمریکا مظهر عوام فریبی و نیرنگ است افزود: آمریکا دشمن قسم خورده اسلام است و هرگز دست از دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی بر نمی دارد. این خیال خامی است که فکر کنیم روزی آمریکا دست از دشمنی بر می دارد.

محی الدینی ابراز داشت: رژیم اشغالگر قدس دست پرورده انگلیس و آمریکاست و جز جنایت و خونریزی و جنگ افروزی و کشتار انسان های بی گناه کاری نمی کند. اسرائیل رؤیای سروری و آقایی بر کل جهان را در سر می پروراند و تنها به فلسطین اکتفا نمی کند.

خطیب نماز جمعه این هفته تصریح کرد: حضور پرشور و گسترده مردم مومن مهریز در روز قدس علاوه بر ثواب اخروی، باعث اقتدار نظام و تامین امنیت کشور و کوتاه شدن سایه جنگ شد و نیز مشت محکمی بود بر دهان یاوه گویان و کسانی که نابودی اسلام و مسلمین را می خواهند.

وی گفت: از روزه دارانی که با زبان روزه و در این گرمای طاقت فرسا با گام های مستحکم خود در راهپیمایی شرکت کردند قدردانی می کنم چرا که به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و باعث مأیوس شدن دشمنان اسلام و قرآن شدند.

محی الدینی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران در هفته اخیر به مقر داعش را پاس داشت و عنوان کرد: حمله موشکی سپاه پاسخ قاطع و دندان شکنی به حوادث تروریستی تهران بود و اگر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در پی تکرار اشتباهات خود باشند، قطعاً با سیلی به مراتب محکم تری روبرو خواهند شد.

ارسال نظرات