درمحفل انس با قرآن کریم یادواره شهدای پاسدار عنوان شد

شهدا علت ماندگاری راه و نام امام خمینی(ره) هستند

امام جمعه شهرستان زرندیه گفت: شهدا علت ماندگاری راه و نام امام خمینی (ره) هستند.
کد خبر: ۸۸۷۸۸۷۳
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به همت پایگاه شهدای آسیابک و حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی(ره) و روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج زرندیه برنامه محفل انس با قرآن کریم یادواره شهدای پاسدار با حضور قاریان برتر شهرستان و حافظ کل قرآن کریم برادر بسیجی امیرمهدی گودرزی همراه با ضیافت افطاری و با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی امام جمعه شهر مامونیه برگزار گردید.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در این یادواره با اشاره به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و برگزاری یادواره به نام 38 شهید پاسدار شهرستان زرندیه گفت: درود و سلام خدا بر شهدایی که آنچه امروز داریم از آن این بزرگ مردان عرصه جهاد و شهادت است و اگر شهدا جان عزیز خود را در کف دست نمی‌گذاشتند و برای دفاع از کشور، نظام و اسلام قد علم نمی‌کردند نه تنها در این کشور بلکه در دنیا اسمی از اسلام نبود و اگر هم بود همان اسلام آمریکایی بود که هیچ بویی از اسلام حقیقی نبرده است.

وی افزود: واتیکان در سال 98 اعلام کرد که 10 هزار کشیش به اسلام گرویده‌اند، که این خود خطر بزرگی برای دنیای غرب است. انقلاب اسلامی ایران، علت عمده نیل به اسلام و جذابیت تشیع است و آنچه باعث شد نام و راه امام بماند، همین شهدایی هستند که از اقشار مختلف از جمله پاسدار، طلبه، دانش‌آموز، معلم، کارگر و... با اهدای جان خود این انقلاب را تثبیت کردند.

امام جمعه شهرستان زرندیه با اشاره به ایام شهادت دکتر مصطفی چمران به ویژگی‌های این شهید والامقام و افتخار استان مرکزی پرداخت و گفت: شهید چمران نه تنها افتخار استان بلکه افتخار کشور است. امروز جای شهید چمران خالی است. برای اینکه آن اسرائیلی که یک شبه از اسرائیل به بیروت می‌رسید به برکت انقلاب اسلامی کار به جایی رسید که در جنگ‌های 33 روزه و 22 روزه با خفت و خاری عقب نشینی کرد و دست از جنگ کشید.

حجت‌الاسلام ابراهیمی  با بیان اینکه خون شهدای پاسدار، طلبه، معلم و ... کار را به جایی رسانده‌اند که قدرت‌های بزرگ در مقابل اراده ملت شریف ایران مجبور به تعظیم هستند، گفت: با فشار های ایمیلی نمی‌شود در برابر دشمنان به مقابله پرداخت؛ با پیام‌های توئیتری در مقابل زورگویی‌های آمریکا که به هیچ قانونی پایبند نیست نمی‌توان ایستاد. باید با تجهیز نیروهای مسلح خود و به رخ کشیدن آن، این ظالمان وقت را در جای خود بنشانیم و اجازه زورگویی نه تنها به خود، بلکه به تمامی مستضعفان عالم را ندهیم.



انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار