خبرهای داغ:
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ولايت تبريز:
مسئول نمايندگی ولي فقيه در سپاه ولايت تبريز در آیین وداع با ماه مبارك رمضان گفت: منزلت و ارزش والای ماه مبارك رمضان برای ما قابل درك و فهم نيست.
کد خبر: ۸۸۷۸۸۴۹
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد نجف پور گفت: همه ما در اين ماه ميهمان خداوند متعال بوديم و برای فردی كه اين عظمت و سعادت را درك كند وداع كردن با اين ميهمانی سخت و ناراحت كننده است.

وی ادامه داد: اين ماه نيز همچون ماه هاي ديگر سپري شد ولي برخي از آن براي خود توشه برداشتند و آغاز و پايان اين ماه را جشن گرفتند و برخی ديگر نيز كه آغاز آن را عذاب سخت براي خود و پايانش را نجات بيان مي كردندچيزی جز حسرت و ندامت عایدشان نشد.

حجت الاسلام نجف پور با تاكيد به اينكهماه مهمانی خدا، ماه آمرزش و پاکی از پلیدی هاست با اشاره به فراضي از دعاي وداع امام سجاد(ع) با اين ماه بزرگ بيان داشت: امام سجاد علیه السلام فرازي از دعاي وداع با مبارك رمضان می‌فرماید: «درود بر تو‌ای همسایه‌ای که دل‌ها بر اثر عبادت و بندگی در آن نرم و فروتن گردید و گناهان بر اثر آمرزش و عفو خدای بزرگ در آن کم شد. درود بر تو! چه بسیار گناهان را محو کردی و چه بسیار زشتی‌ها را پوشاندی».

وي اظهار داشت: به حمدالله توانستيم با كمك الهي توفيق روزه داری شامل حالمان شد ولي خيلي بايد نسبت به ذخاير ارزشمندی كه در اين ماه مبارك كسب كريدم باشيم و از خدا برای اين امر مدد بگيريم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها