معاونت تعلیم و تربیت حوزه امام خامنه ای اشتهارد خبر داد:
سید حسن حسینی ساجدی گفت: ما باید به تمدن قرآنی دست یابیم و این امر در بستر فضاسازی و تربیت قرآنی در جامعه حاصل میشود.
کد خبر: ۸۸۷۸۷۶۰
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سید حسن حسینی ساجدی مسوول تعلیم و تربیت حوزه ۹۱۱ امام خامنه ای مدظله العالی شهرستان اشتهارد گفت : مراسم اختتامیه جزخوانی جز آخر قرآن کریم در قالب طرح جدید کاروان قرآنی سفیران فرقان همراه با قرائت دعای وداع با ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

برگزاری مراسم اختتامیه جزء خوانی قرآن کریم در اشتهارد

وی افزود: زمان برگزاری مراسم دوشنبه بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد حضرت ابوالفضل (ع)خیابان کوچک با مداحی کربلایی مهدی حق پرست، برگزار خواهد شد.

ساجدی بیان داشت: با راه اندازی این کاروان در تمامی مساجد شهر و روستا در طول ماه مبارک رمضان مراسم جزخوانی قرآن کریم برگزار شد و در نقاطی که تا کنون موفق به ایجاد محافل جزخوانی قرآن نشده بودند، استقبال چشمگیری از این برنامه به عمل آمد.

مجری برگزار کننده این طرح قرآنی افزود: باید فرهنگ ناب قرآن کریم توسط قاریان خوش لحن به طور همه جانبه در بین جوانان ترویج یابد و نیاز است در این زمینه مسئولان فرهنگی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه ماه رمضان فرصتی بسیار بزرگ برای قرائت و حفظ قرآن کریم است افزود: باید قرائت قرآن کریم را پلی برای ترویج و یادگیری مفاهیم قرآن کریم قرار دهیم.

معاونت تعلیم و تربیت حوزه امام خامنه ای اشتهارد در پایان خاطر نشان کرد: ما باید به تمدن قرآنی دست یابیم و این امر در بستر فضاسازی و تربیت قرآنی در جامعه حاصل میشود.

ارسال نظرات