مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان:
تولیدکنندگان سربازان گمنام اقتصاد کشور بوده و با وجود تحمل فشارهای شدید اقتصادی، در مقابل این فشارها ایستادگی کرده و پایه های اقتصادی کشور را مستحکم نموده اند.
کد خبر: ۸۸۷۸۷۵۵
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی خرم دره با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از تولید داخلی، تصریح کرد: حمایت از تولید کنندگان داخلی یک وظیفه ملی است.

محمد رضا یوسفی افزود: حمایت از تولید کنندگان و صنعتگران در اولویت کاری مسئولان استانی قرار دارد.

وی اظهارداشت: تولیدکنندگان سربازان گمنام اقتصادکشور بوده و با وجود تحمل فشارهای شدید اقتصادی، در مقابل این فشارها ایستادگی کرده و پایه های اقتصادی کشور را مستحکم نموده اند.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: مردم کشورمان نیز با حمایت از تولید داخلی دشمنان بی رحم نظام و انقلاب را در رسیدن به اهداف و مقاصد شوم خود ناکام گذاشتند.

مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان با تاکید بر خرید محصولات ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی افزود: خرید محصولات خارجی نه تنها سبب بروز بیکاری در جامعه می‌شود بلکه درآمد و ثروت در جامعه کاهش و تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

گفتنی است ازشهرک صنعتی خرم دره از شرکتهای پایا صنعت ، پایا شهد ، نوین پروار ایرانیان ، آدلی خرم و فاز 2 شهرک صنعتی بازدید بعمل آمد و مسئولین از نزدیک در جریان مشکلات این واحدهای صنعتی قرار گرفتند.

ارسال نظرات