فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به عملیات موشکی سپاه علیه گروه‌های تروریستی در سوریه گفت: سپاه با هیچ احدی تعارف نخواهد داشت و در نهایت این عملیات نشان داد که برای دفاع از کشورمان مرز جغرافیایی نمی شناسیم .
کد خبر: ۸۸۷۸۷۴۱
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
سپاه در دفاع از کشور با هیچ احدی تعارف ندارد
سرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند در خصوص عملیات موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها در دیروالزور سوریه اظهار داشت: مقام معظم رهبری می فرمایند «در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک قاعده اصلی نیاز است که اگر دیگران نتوانستند کار را انجام بدهند آن قاعده اصلی باقی بماند و نگذارد کار انقلاب روی زمین بماند»، امروز آن قاعده اصلی سپاه است.

وی افزود: امروز سپاه در همه زمینه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی، سازندگی و محرومیت زدایی دغدغه دارد و امتحان خود را در همه زمینه پس داده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: اخیراً در برابر حمله تروریستی گروهک‌های داعش که در مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر حضرت امام (ره) که به فرموده رهبر عزیزمان یک ترقه بازی بیشتر نبود سپاه عکس العمل نشان داد و قدرت خود را به رخ جهانیان کشاند.

وی ادامه داد: این حمله موشکی سپاه برای سراسر جهان پیام هایی داشت و به نوعی حساب کار دستشان آمد و مطلع شدند که نباید پای خود را از گلیمشان فراتر بگذارند.

کریمی گفت: اولین پیام این عملیات به همین گروهک‌های تروریستی بود که اگر بخواهند حرکتی انجام دهند به فرموده مقام معظم رهبری سیلی خواهند خورند.

وی ابراز داشت: پیام دوم این حمله به رژیم صهیونیستی و کشور اسرائیل بود که به این نتیجه رسیدند که برابر فرمایش مقام معظم رهبری که بارها اشاره داشتند «اگر صهیونیست ها بخواهند دست از پا خطا کنند حیفا و تلاویو را با خاک یکسان خواهیم کرد» و امروز آنها به توان موشکی کشور ما پی بردند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اضافه کرد: پیام دیگر به رژیم منحوس سعودی بود در برابر رجز خوانی‌هایی که وزیر دفاع این کشور انجام داده بود مبنی بر اینکه ما جنگ را به داخل کشور ایران خواهیم‌ کشاند و اخیراً بعد از این عملیات اعلام کرده اند در صورت حمله ایران به آن کشور تنها دو شهر مکه و مدینه امن خواهد بود .

وی پیام دیگر را مربوط به محور مقاومت و روحیه ای که به مدافعین حرم داده شده دانست و گفت: پیامی که برای مردم کشور داشت این بود که سپاه به راحتی از خون عزیزانی که در حملات تروریستی از دست داد، نخواهد گذشت و با تمام توان انتقام خواهد گرفت.

کریمی گفت: پیام آخر به بعضی افراد غرب گرا در داخل کشور است و نشان داد که سپاه با هیچ احدی تعارف نخواهد داشت و در نهایت این عملیات نشان داد که برای دفاع از کشورمان مرز جغرافیایی نمی شناسیم .

وی در پایان خاطرنشان کرد: این عملیات غرورآفرین و موشکی سپاه که تنها بخشی از توان خود را به کار گرفته و قلب دشمنان را هدف گرفت و باعث خوشحالی مردم عزیز کشور شد را به همه ملت ایران تبریک عرض می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات