نماینده مجلس در گفتگو با«بسیج»:
ابطحی وضعیت فعلی طرح تحول سلامت را نامطلوب دانست و متذکر شد: هزینه های بیمارستان ها افزایش یافت و کاهش هزینه های درمانی از مطالبه های جدی مردم است.
کد خبر: ۸۸۷۸۷۳۵
|
۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با چالش ها و نواقص طرح تحول سلامت اظهار داشت: طرح پزشک خانواده قرار بود به ارتقای سلامت خانواده ها کمک کند که به درستی اجرا نشد و مردم را بیشتر سرگردان کرد و موجب نارضایتی روز افزون مردم شد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با اصلاح بودجه سال 95 حدود 8 هزار میلیارد تومان در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار گرفت اما مشکلات بهداشت و درمان همچنان وجود دارد همچنین بیمه سلامت با اینکه زیر نظر وزارت بهداشت قرار گرفت اما رضایت آنچنانی را ایجاد نکرد.

ابطحی اهمیت به بحث پیشگیری را مهم تر از درمان دانست و مطرح کرد: اگر بخشی از این بودجه که در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته به ارائه شیر های رایگان به مردم اختصاص می یافت از بسیاری بیماری ها جلوگیری می شد.

این مقام مسئول وضعیت فعلی طرح تحول سلامت را نامطلوب دانست و متذکر شد: هزینه های بیمارستان ها افزایش یافت و کاهش هزینه های درمانی از مطالبه های جدی مردم است همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کرده اند که بیمار به جز رنج بیماری نباید رنج دیگری داشته باشد مسئولان هم باید تلاش کنند تا این اتفاق بیفتد و مردم دیگر مشکل هزینه های بالا را نداشته باشند.


ارسال نظرات