مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در گفتگو با «بسیج»خبر داد
عباسی گفت: استقرار 140 نفر پرسنل اعم از پزشک و پرستار و تکنسین فوریت های پزشکی از ساعت 22 شب 30 رمضان الکریم در مکان های مختلف مصلی تهران آغاز و تا ساعت پایان مراسم نماز با شکوه عید سعید فطر ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۷۸۶۸۵
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تمهیدات اورژانس تهران برای مراسم نماز عید فطر اظهار داشت: مرکز اورژانس تهران ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران گرامی جهت همراهی و پوشش امدادی نمازگزاران محترم در این مراسم اقدام به استقرار اکیپ های پزشکی و درمانی نموده است.

وی با بیان این مطلب افزود: این استقرار ها شامل 31 دستگاه آمبولانس ، 5 دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه 4 دستگاه موتور آمبولانس و 8 دستگاه خودروی فرماندهی و حدود 140 نفر پرسنل اعم از پزشک و پرستار و تکنسین فوریت های پزشکی می باشد که از ساعت 22 شب 30 رمضان الکریم در مکان های مختلف مصلی بزرگ تهران آغاز و تا ساعت پایان مراسم نماز با شکوه عید سعید فطر ادامه خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در پایان این مطلب گفت: هموطنان عزیز می توانند در صورت بروز حادثه یا بیماری اورژانسی به این اکیپ ها مراجعه و یا با شماره 115 تماس بگیرند.


ارسال نظرات