دولت تلاش می کند شرایط لازم برای توسعه تولید و اشتغال را فراهم کند و سیاست دولت در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، دست گیری از مردم و تولیدکنندگان است.
کد خبر: ۸۸۷۸۶۶۳
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در نشست هم اندیشی رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با صاحبان صنایع، واحدهای تولیدی و اصناف استان زنجان، با بیان اینکه از مجموع 55 میلیارد تومانی که برای واحدهای تولیدی بخشیده شده 32 میلیارد تومان مربوط به بدهی مالیاتی بوده است، گفت: در سال گذشته اقدامات حمایتی زیادی از واحدهای تولیدی استان صورت گرفته است.

اسداله درویش امیری افزود: در سال گذشته در غالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، بدهی 55 میلیارد تومانی واحدهای تولیدی به بیمه تامین اجتماعی، سازمان امور مالیاتی و بانک ها بخشوده شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: از مجموع 55 میلیارد تومانی که برای واحدهای تولیدی بخشیده شده 32 میلیارد تومان مربوط به بدهی مالیاتی بوده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در سال گذشته اقدامات حمایتی زیادی از واحدهای تولیدی استان صورت گرفته است، تصریح کرد: در استان زنجان از حقوق دولت و مردم توامان دفاع می کنیم.

اسداله درویش امیری افزود:دولت تلاش می کند شرایط لازم برای توسعه تولید و اشتغال را فراهم کند و سیاست دولت در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، دست گیری از مردم و تولیدکنندگان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 102 درصد ازدرآمدهای پیش بینی شده استانی طی سال گذشته تحقق یافته است، اظهار داشت: با همراهی تمامی مودیان مالیاتی، سهم درآمدهای استان بیش از پیش بینی صورت گرفته محقق شد، هر چند که این اتفاق رقم خورد اما بیش از 2 هزار میلیارد تومان هزینه های جاری استان در سال محاسبه شده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه بودجه بخش عمرانی استان طی سال گذشته 119 میلیارد تومان بوده است، اظهار داشت:540 میلیارد تومان هزینه یارانه واریزی به عموم مردم استان بوده و دولت مطالبات 300 میلیارد تومانی از بخش های مختلف به ویژه بخش تولید در استان زنجان دارد.

ارسال نظرات