نقوی حسینی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

شکسته شدن حریم ها در روابط اجتماعی؛ نتیجه کمرنگ شدن عفاف و حجاب

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: مناسبات و روابط اجتماعی که در آن حریم ها رعایت نمی شود ماهم بی برنامه بودیم یا برنامه های قوی نداشتیم و به نوعی بی تفاوتی و مماشات در مقابل این تهاجم را در پیش گرفتیم.
کد خبر: ۸۸۷۸۶۰۵
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: امروز غرب با ترویج فرهنگ خود سعی می کند روابط بین خانواده را به سوی تقلید از غرب پیش ببرد و حجاب و عفاف را از مناسبات اجتماعی ما حذف کند.

وی افزود: غربیها سعی می کنند این حجاب و عفاف را حذف یا کمرنگ کرده و در نزد جوانان ما ارزش این مسائل را از بین ببرند و با اعتقادات دینی ما مقابله می کنند. طبیعی است که وقتی از طرف ما برنامه ریزی نشود و تلاش های لازم صورت نگرفته و آگاهی های لازم داده نشود آرام آرام فرهنگ غربی تاثیر منفی خود را می گذارد.

نماینده مردم ورامین در مجلس تصریح کرد: به این ترتیب خانواده های ما تحت تاثیر قرار می گیرند مثلا در دهه شصت تصور نمی کردیم که کسی نزد خودش سگ داشته باشد و با سگ در خانه زندگی کند اما امروز می بینیم که به راحتی در خیابان ها این قضیه به چشم می خورد که سگ در ماشین و بغل آدمهاست و با سگ زندگی می کنند این نشان می دهد که بالاخره آنها در سبک زندگی ما تاثیر گذاشته اند.

نقوی حسینی اظهار داشت: امروز می بینیم مناسبات و روابط اجتماعی که در آن حریم ها رعایت نمی شود و حرمت ها نگه داشته نمی شود و از طرف دیگر ما هم بی برنامه بودیم یا برنامه های قوی نداشتیم و به نوعی بی تفاوتی و مماشات در مقابل این تهاجم را در پیش گرفتیم. به همین جهت اخیرا رهبر معظم انقلاب از اصطلاح دیگری استفاده کردند به عنوان ولنگاری فرهنگی که این کوتاهی مسئولان ما در حوزه فرهنگ و عفاف و حجاب را می رساند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار