نماینده مردم رودسر در مجلس گفت: بر اساس گزارشات انجام شده در این زمینه، لو رفتن سوالات امتحانات نهایی دانش آموزان در برخی استان ها و مناطق صحت دارد و تایید شده است.
کد خبر: ۸۸۷۸۵۶۰
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

اسد الله عباسی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با لو رفتن سوالات امتحانات نهایی متوسطه اظهار داشت: متاسفانه بر اساس گزارشات انجام شده در این زمینه، لو رفتن سوالات امتحانات نهایی دانش آموزان در برخی استان ها و مناطق صحت دارد و تایید شده است.

وی با بیان این مطلب افزود: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در حال بررسی کم و کیف این تخلقات بوده و چهارشنبه گذشته نیز جلسه ای در این رابطه تشکیل داد که بر اساس آن و با توجه به سطح گستردگی این تخلف، احتمال برگزاری مجدد امتحانات به خاطر تخلفات صورت گرفته وجود دارد.

این نماینده مجلس با انتقاد از بی توجهی مسئولان مربوطه به این مسئله گفت: برای دایره امتحانات آموزش و پرورش که به این مسائل توجه نکردند واقعاً متاسفم. عدم تحقیق و نظارت و کار در برگزاری امتحانات نهایی به جایی رسیده که در این حد هزینه مادی و معنوی را متحمل شویم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم این موارد دوباره تکرار نشود و متخلفان هم به سزای اعمال و اشد مجازات خود برسند و درس عبرتی برای آینده باشد.

نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی در پایان این مطلب یادآور شد: نتیجه کار در حال بررسی است و گزارشات کامل در هفته شروع مجلس به ما خواهد رسید ضمن اینکه مسئولان مربوطه در آموزش و پرورش به کمیسیون آموزش مجلس احضار می شوند تا درباره این اتفاق توضیح دهند.


ارسال نظرات