شایعات سخیف و بی اساس پشت سر شهید سرافراز مدافع حرم شهرستان که از سوی آدمهای خودفروخته پخش می شود مایه تاسف است.
کد خبر: ۸۸۷۸۵۳۷
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سید جعفر رضایی  گفت: یکی از بیماریهای جامعه ما که محصول بی نظمی های فکری و ارتباطی بوده پراکنده کردن شایعه در شبکه های اجتماعی است و فضای مجازی باید در مسیر رفع بیماریها و معضلات اجتماعی بکار گرفته شود.
وی تصریح کرد: این روزها شایعه بسیار سخیف در شهر رامسر درباره شهید سرافراز مدافع حرم شهید تاش موسی پیچیده شده که مایه تاسف است آدمهای مغز بیمار و خود فروخته شروع به شایعه پراکنی می کنند و دل خانواده های حزب الله و مومن و خانواده شهدا را به لرزه در می آورند که این بی نظمی ها و تشویش اذهان عمومی محصول بی تقوایی است.

وی افزود: مردم ما هوشیار هستند و با وجود تحریمها همیشه در صحنه حاضر بوده و مشت محکمی به دهان دشمنان میزنند.
امام جمعه رامسر گفت: یکی از مصادق بی نظمی این است که فکر و عقیده مثبت باشد ولی در عمل خلاف آن برخورد کنیم و حرف از دموکراسی بزنیم ولی در عمل دیکتاتوری عمل کنیم.

رضایی در ادمه بیان داشت: بی عفتی و بی حجابی در جامعه در حال گسترش است که باعث نفاق اجتماعی شده که خطری بزرگ برای جامعه است و از نیروی انتظامی انتظار میرود با قاطعیت با آن برخورد کند.
وی تصریح کرد: چرا مسئولین امر در برابر بی حجابی که در حال گسترش است و برخی افراد با بهره گیری از همان آزادی که جمهوری اسلامی برای ملت به ارمغان آورده سوء استفاده میکنند و چهارشنبه سفید راه می اندازند و زنان و دختران را به بی حجابی تشویق میکنند مبارزه نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه شهرهای گردشگری در معرض بی حجابی قرار دارند و چه کسی باید با آن مقابله کند تا مردم از روی اعتقاد قلبی به حجاب نگاه کنند و افراد بی دین جامعه ما را به سوی بی حجابی سوق ندهند گفت: با هرگونه مظاهر فساد و بی حجابی که باعث بی عفتی میشود مخالفیم و از مسافران انتظار داریم زمانی که وارد رامسر میشوند امنیت اخلاقی را رعایت کنند.

وی اظهار کرد: روزه خواریها در ماه مبارک رمضان توسط برخی افراد به بهانه مسافرت باعث توهین به اعتقادات مردم و باعث نفاق اجتماعی میشود که ریشه بسیاری از آفتهای اجتماعی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها