آیت‌الله ممدوحی در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به مجاهدت های نیروهای انقلابی سپاه و بسیج گفت: امروز هم سپاه و بسیج هستند که امنیت را حاصل کرده اند و نمی گذارند که دشمن به خاک کشورمان دست درازی کند.
کد خبر: ۸۸۷۸۵۰۶
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
آیت‌الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه امنیت کشورمان حاصل مجاهدت ها و از جان گذشتگی های سپاه پاسداران و بسیج مردمی است، گفت: در دوران دفاع مقدس بارها شاهد ایثار و از خود گذشتگی نیروهای مردمی در قالب سپاه و بسیج بودیم و همین مجاهدت ها بود که باعث پیروزی ما در برابر رژیم بعث عراق شد و امروز هم سپاه و بسیج هستند که امنیت را حاصل کرده اند و نمی گذارند که دشمن به خاک کشورمان دست درازی کند.
 
وی ادامه داد: کشورمان در محاصره گروه های تروریستی قرار گرفته است و اکثر کشورهای همسایه ما درگیر جنگ با این گروه ها هستند و این در حالی است که ایران همچنان امنیت دارد و چند ترقه بازی ساده هرگز نمی تواند در امنیت کشورمان اختلال به وجود بیاورد و واقعا باید از نیروهای مسلح تشکر و قدردانی کنیم.
 
آیت الله ممدوحی در پایان تاکید کرد: حمله اخیر موشکی سپاه به مقر فرماندهی داعش در سوریه، دو مسئله بسیار مهم را نمایان کرد؛ اول اینکه قدرت بازدارندگی موثر و پیشرفته ایران را نشان داد و اثبات کرد که ایران برای حفظ امنیت خود، از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.
ارسال نظرات