خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان

روز جهانی قدس روزی برای تقابل به حق مظلومان جهان با استکبار است

سرهنگ پاسدار فروزاد فرمانده سپاه گلپایگان در حاشیه راهپیمایی روز قدس: روز جهانی قدس روزی برای تقابل به حق مظلومان جهان با استکبار است.
کد خبر: ۸۸۷۸۴۹۰
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج از گلپایگان، سرهنگ پاسدار محمود فروزاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان در حاشیه راهپیمایی روز قدس اظهارداشت: امروز در رأس مسائل منطقه، مسأله فلسطین برای ما بسار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس روزی برای تقابل به حق مظلومان جهان با استکبار جهانی است، افزود: روز قدس یادآور پیام تاریخی حضرت امام خمیمنی (ره) در مرداد ۱۳۵۸ در راستای همبستگی جهانی با مردم مظلوم فلسطین است که جمعه آخر ماه مبارک رمضان به این نام شهرت یافته است.

فرمانده سپاه گلپایگان گفت: روزه داران در این روز پیش از نماز سیاسی عبادی جمعه، فریادهای ضد استکباری مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای خود را برای احیای مظلومیت مردم فلسطین که تنها برای سرزمین‌شان در حال نبردند سر می‌هند.

فروزاد افزود: مردم بسیاری از کشورهای مسلمان و غیر مسلمان، اتحادیه اروپا و آمریکا نیز در این راهپیمایی ضد صهیونیستی شرکت می‌کنند، روز قدس، نه تنها فقط به قدس شریف تعلق دارد بلکه روزی جهانی برای تقابل به حق مظلومان جهان با استکبار است.

وی بیان کرد: امروز در یک‌صدمین سالگرد انعقاد قراداد ننگین بالفورکه برخاسته از خباثت‌ها و خیانت‌های انگلیس استعمارگر در همراهی با آمریکای جنایتکار در راستای احیای غده سرطانی اسرائیل است، شاهد جنایات گسترده این رژیم جعلی دست ساز استعمارگر هستیم و این دل هر انسان آزاده ای را به درد می‌آورد و وجدان‌های بیدار را در مسیر یاری رساندن به ستمدیدگان قدس شریف، هشیارتر می‌سازد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان با اشاره به اینکه امروز حدیث پیامبر اسلام(ص) مبنی بر هرکس فریاد دادخواهی هر مظلومی اعم از مسلمان یا غیرمسلمان را بشنود که مسلمین را به یاری می طلبد اما به کمک او نشتابد، مسلمان نیست در ذهن ما یادآوری می‌شود، افزود: امروز هسته‌های مقاومت و نهضت های آزادی بخش جهان به عنوان برترین ابزارهای اعمال قدرت برای نظام جمهوری اسلامی در جهان محسوب می‌شوند.

وی افزود: همراستایی آنان با نظام اسلامی در به زانو درآوردن ابرقدرت‌های شرق و غرب و نقش بر آب کردن نیات پلید آنان حایز اهمیت بوده است و در این راستا حمایت از این نهضت‌ها و هسته‌ها وظیفه ذاتی نظام اسلامی است.

فروزاد افزود: روز قدس روزی که به تمام ابرقدرت‌ها باید فهماند که دیگر آنها نمی‌توانند در کشورهای اسلامی پیشروی کنند، باید تمام ملتها قیام کنند و این جرثومه‌های فساد را به زباله دان ها بریزند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان در پایان خاطر نشان کرد: آنچه امروز شاهد آن هستیم، ثمره مقاومت و نهضت‌های آزادی بخش، ناکامی فزاینده ای را برای صهیونیست جهانی فراهم آورده است، لبنان و غزه و حماسه‌ رزمندگان اسلام در آن و فتوحات جبهه مقاومت در سوریه و عراق و سیلی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گوش گروههای تکفیری و داعش در پی جسارت های اخیر این گروه، نشان از نزدیکی پیروزی و ظفراست.


منبع:ایمنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار