خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:

مرزبانان عاشقان جان برکف هستند

حجت الاسلام محمد رستمی به همراه مسئولین معاونت های نظارت و تائید صلاخیت، سیاسی و روابط عمومی و تبلیغات از پایگاه عملیاتی سپاه خوی در مناطق مرزی قطور این شهرستان بازدید کرد.
کد خبر: ۸۸۷۸۴۲۴
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در جمع مرزبانان غیور مناطق عملیاتی قطور با قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت: مرزبانان عاشقان جان برکفی هستند که تمامی جان خود را در راه برقراری امنیت و آسایش مردم کشورشان به کار می گیرند.

حجت الاسلام محمد رستمی افزود: مرزبانان ما که صیانت از مرزها را به جان و دل گرفته اند و اجازه نفوذ را به هیچ کس از اشرار و گروهک نمی دهد در حقیقت ما را مدیون خودشان کردند و ایران سرافراز در سایه این امنیت پایدار توانسته است بستر عمران و آبادانی و جذب سرمایه دار را فراهم نماید.

وی خطاب به مرزبانان گفت: اعتماد و اعتقاد قلبی به خدا از بارزترین خصوصیات یک مرزبان در پاسداری و صیانت از مرزها است.

حجت الاسلام رستمی با تاکید بر اهمیت و ارزش مرزداری و مرزبانی اظهار داشت: در دوستی و آرامش بایدکارها را انجام داد و در زمان درگیری است که دوست از دشمن مشخص خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مرزبانان مدافع راه ارزش ها هستند و باید دانست که امنیت حاصل در مرزهای کشور حاصل مجاهدت مرزبانان و وجود وحدت بین مردم ایران اسلامی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار