نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: اعتبارات شهرستان کمیجان در سال جاری رشد 45 درصدی داشته که باتوجه به محرومیت‌های موجود در بخش‌های مختلف این شهرستان نیازمند پیگیری اعتبارات از محل اعتبارات استانی و ملی هستیم.
کد خبر: ۸۸۷۸۴۱۵
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علی‌اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در شورای اداری شهرستان کمیجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: ملت بزرگ ایران بار دیگر در راهپیمایی روز قدس که یادگار ارزشمندی از حضرت امام خمینی(ره) است، حماسه آفریدند. این مناسبت سال‌های سال است که در کشورهای اسلامی و غیراسلامی برگزار می‌شود و گرامی داشته می شود و اقدام مطلوبی برای حفظ آرمان فلسطین و زنده نگه داشتن این آرمان و فریادهای ملت مسلمان بر سر رژیم جعلی صهیونیستی است.

وی افزود: رژیم اشغالگر اسرائیل ده‌ها سال است که قدس شریف به عنوان اولین قبله مسلمانان را به اشغال خود درآمده است. روز قدس فرصتی برای برملا کردن جنایات صهیونیست‌ها و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمود رژیم جعلی صهیونیستی دور نخواهد بود و به زودی از بین خواهد رفت.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس تصریح کرد: امروز با تلاش همه مجاهدان در جبهه مقاومت در سطح دنیا رویای تشکیل حکومت صهیونیستی از نیل تا فرات را به طور کامل نابود کرده و حتی صهیونیست‌ها خود اعلام کرده‌اند که این امر محقق شدنی نیست لذا سعی دارند از طریق نفوذ فرهنگی و اقتصادی در بین کشورهای منطقه به این هدف تحقق بخشند. به جای توسعه قلمرو جغرافیایی از این راهبرد استفاده کنند.

کریمی با اشاره به همکاری برخی از حکام مرتجع عرب با رژیم غاصب اسرائیل گفت: برخی حکام مرتجع عرب منطقه است که با نوکری استکبار به جای اینکه با رژیم صهیونیستی که دشمن اسلام و مسلمین است ستیز کنند، جمهوری اسلامی ایران را به عنوان تهدید جایگزین می‌کنند و به طور قطع این توطئه مورد قوبل در منطقه نخواهد شد.

وی افزود: حضور پر شور مردم در صحنه و تلاش مجاهدان در جبهه مقاومت این توطئه‌ها را برملا و خنثی خواهد کرد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس تصریح کرد: در توزیع اعتبارات شهرستان کمیجان توانست با مبلغی حدود 177 میلیارد ریال از مجموع اعتبارات استانی و معادل 6.35 درصد سهم از کل اعتبارات استان رتبه ششم تخصیص اعتبارات استان را داشته باشد.

کریمی با اشاره به اینکه اعتبارت شهرستان کمیجان رشد 45 درصدی داشته است، گفت: این میزان اعتبارات رشد 45درصدی را نسبت به سال گذشته داشته که این می تواند زمینه خوبی برای توسعه و پیشرفت شهرستان باشد.

وی افزود: متاسفانه شهرستان کمیجان محرومیت‌هایی داشته و امروز هم همین محرومیت‌ها را دارد که می‌طلبد تلاش بیشتری صورت بگیرد تا بتوان جبران عقب ماندگی این شهرستان در راستای تکمیل زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف مثل آموزش، راه، فرهنگی، قضایی، امنیتی، بهداشت و غیره انجام داد تا بتوان شرایط بهتری را برای شهرستان رقم زد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس تصریح کرد: باتوجه به محدودیت اعتبارات بخشی از توزیع بخشی از اعتبارات محقق نشد ولی امیدواریم بخشی از این کمبودها را از طریق اعتبارات استانی و ملی پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات