ماه رمضان، ماه پرفضیلتی است، از همین رو بهترین فرصت برای نزدیکی به خداوند و توبه از گناه و بازگشت به سوی معبود است.
کد خبر: ۸۸۷۸۳۹۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در دیدار با کارکنان دادگستری کل استان زنجان گفت: عادل‌ترین قاضی پیامبر اکرم (ص) بودند، اما عادل‌ترین قاضی هم اگر باشد، 50 درصد ناراضی است، چون رای بالاخره به نفع یکی صادر می‌شود.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی با اشاره به اینکه زنجان یک میلیون و 80 هزار نفر جمعیت دارد، افزود: به نسبت آمار جمعیتی ورودی پرونده‌ها زیاد است.د:

وی با اشاره به اینکه اصل بر این است که قضات ما عادل هستند، اظهار داشت: موضوع اینجاست که حجم کار آنها بالا است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه فعالیت مجموعه قضایی مطلوب است و ما از آن رضایت داریم، تصریح کرد: خوشبختانه مسائل و مشکلات حادی که در برخی از مناطق دیده می‌شود در استان زنجان وجود ندارد و این امر ناشی از عملکرد و نظارت خوب است.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی با اشاره به اینکه مباحث فرهنگی با بخشنامه حل نمی‌شود و باید کارهای علمی زیربنایی در این باره انجام شود، افزود: باید در این زمینه با اطلاع‌رسانی و ترویج فرهنگ اقدام کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره به فرا رسیدن عید سعید فطر و پایان ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان، ماه پرفضیلتی است، از همین رو بهترین فرصت برای نزدیکی به خداوند و توبه از گناه و بازگشت به سوی معبود است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به فضیلت نماز شب و برکات آن در زندگی اشخاص افزود: دعا و تضرع به درگاه خداوند نیز از دیگر موضوعاتی است که باید از سوی مومنان مورد توجه قرار گیرد.

ایشان همچنین به برکات احترام و گرامیداشت پدر و مادر نیز اشاره کرد و گفت: یکی از رموز آمرزش و گره‌گشایی در کار، دعای خیر پدر و مادر است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان همچنین با دعوت از افراد برای حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: امیدواریم امسال نیز حضور در راهپیمایی باشکوه باشد.

ارسال نظرات