8 تیم امدادی مجهز به خودروهای آمبولانس و موتورهای سیکلت امدادی مسئولیت ارائه خدمات فوریت های امدادی را در راهپیمایی روز جهانی قدس بر عهده داشتند.
کد خبر: ۸۸۷۸۳۹۰
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به حضور پرشور اعضای جمعیت هلال احمر شعب جمعیت هلال احمر استان زنجان در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: اعضای جمعیت هلال احمر شعب استان زنجان در شهرستان های ابهر ، خرم دره ، خدابنده ، ماهنشان ، طارم و ایجرود با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس با آرمان های امام راحل ومقام معظم رهبری در دفاع از مظلوم به ویژه مردم مظلوم فلسطین تجدید پیمان کردند.

شهرام میرزایی افزود: تیم های امدادی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در سطح شعب استان در مسیرهای راهپیمایی روز قدس حاضر و مستقر بودند.

وی اظهار داشت: 8 تیم امدادی مجهز به خودروهای آمبولانس و موتورهای سیکلت امدادی مسئولیت ارائه خدمات فوریت های امدادی را بر عهده داشتند.

شهرام میرزایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اعلام این خبر گفت: در این راهپیمایی اعضای امدادگر و جوان با هدف حمایت از تامین و احترام انسانها ملبس به پوشش های امدادی، داوطلبان و جوانان حضور یافته و با در دست داشتن پرچم و پلاکارد روز جهانی قدس به دیگر ملت ها فهماندند که دیگران نمی توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند، چرا که به فرموده حضرت امام روز قدس روز اسلام و روز رسول اکرم (ص) است و روزی است که باید با تمام قوا خودمان را مجهز کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود : برنامه های حوزه جوانان جمعیت استان در راهپیمایی روز قدس برپایی ایستگاه های فرهنگی، برپایی ایستگاه سلامت ( کنترل فشار خون و تست قند خون) ، غرفه برگزاری مسابقه نقاشی جهت کودکان با موضوع فلسطین و آزادسازی قدس شریف و نیز حضور گسترده و فعال اعضای جوانان هلال احمر در راهپیمایی روز قدس از برنامه های شعب جمعیت هلال احمر استان در این راستا بود .

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان زنجان ضمن حضور در این راهپیمایی ابراز کرد: روز جهانی قدس روزی است که تمام ارزش های انسانی یادآوری و برپا میشود.

ارسال نظرات