سرهنگ پاسدار علی کیهانی در جمع فرماندهان بسیج شهرستان بروجن، گفت: مساجد باید محل تصمیم گیری و رفع نیازهای اقشار مختلف مردم شود.
کد خبر: ۸۸۷۸۳۶۹
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰

به خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه بروجن در جمع فرماندهان بسیج این شهرستان، با اشاره به آیاتی از سوره های مائده ، نساء و محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) اظهار کرد: کسانی که از نظر خداوند در قرآن کریم، خدا را دوست دارند و خداوند نیز آنها را دوست دارد و در مقابل کفار ایستادگی می کنند، مصداق ویژگی ها و شاخصه های بسیجیان واقعی است.

کیهانی ادامه داد: ما افتخار می کنیم که در خدمت عزیزانی هستیم که دغدغه دین و انقلاب را دارند.

وی با تبریک عملیات غرور آفرین نیروی هوا فضای سپاه در برابر اقدام کورکورانه تروریست های داعش در تهران، گفت: این عملیات از چند جهت قابل برسی است؛ اولا این موشک ها به دهان مسئولین آمریکایی و کسانی که یاوه گویی می کنند شلیک و پس لرزه های آن در اسرائیل شنیده شد.

فرمانده سپاه ناحیه بروجن اظهار داشت: پیام دوم این عملیات این بود که اینجا لندن و جاههای دیگر نیست و هرکس بخواهد به کشور ما چپ نگاه کند پاسخ محکم تری از آن دریافت خواهد کرد و به فرموده مقام معظم رهبری آنها نمی توانند به ما سیلی بزنند ما به آنها سیلی می زنیم.

کیهانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جلسه گردهمایی فرماندهان بسیج شهرستان، گفت: یکی از سیاست های بسیج هم افزایی و عمق بخشی به برنامه های بسیج است و این محقق نمی شود مگر با اتحاد بیش از پیش که بین اعضای بسیج وجود داشته باشد و یکی از برنامه هایی که وجود دارد تقویت مساجد است.

وی، تإکید کرد: هدف از تقویت مساجد این است که پایگاه و مسجد در کنار هم باشند و بتوانند در کارها و برنامه های اعتقادی به مردم کمک کنند و از فکر طلاب و امام جماعت مساجد استفاده کرده و مسجد محل تصمیم گیری و رفع نیازهای اقشار مختلف مردم شود.

ارسال نظرات