خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین علاء الدینی با اشاره مساله قدس گفت: از ابتدا تاکنون هر زمان قدس در دست غیر مسلمانان بوده از اقتدار مسلمانان نیز کاسته شده است و آقایی دنیا را دشمنان به دست گرفتند.
کد خبر: ۸۸۷۸۳۵۹
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرنگار بسيج از گلپايگان؛ امام جمعه گلپایگان در نماز جمعه این هفته گفت: دشمن به دنبال این است که مساله قدس فراموش شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد علاء الدینی با اشاره اتفاقات اخیر منطقه از جمله عوض شدن ولیعهد عربستان اظهار کرد: از ابتدا تاکنون هر زمان قدس در دست غیر مسلمانان بوده از اقتدار مسلمانان نیز کاسته شده است و آقایی دنیا را دشمنان به دست گرفتند.

امام جمعه این شهرستان با بیان اینکه دشمن به دنبال جنگ نیابتی در بین مسلمانان است عنوان کرد: آنها می خواهند با تفرقه بین شیعه و سنی و چند شاخه کردن تسنن و تشیع وحدت بین مسلمانان را به هم بزنند.

حجت الاسلام والمسلمین علاء الدینی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب با خواندن یک آیه این توطئه را خنثی کرد تصریح کرد: شش موشک پرتاب شده به سمت داعش حامل شش پیام بود و اصلی ترین پیام آن، اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.

وی با اشاره به برد بالای موشک های قدر و سجیل و شهاب یادآور شد: پیام ما به تل آویو این است که با فاصله کمتر از ۱۱۰۰ کیلومتر و در تیررس موشک شهاب ۳، سجیل و قدر ما هستند.

امام جمعه گلپایگان در ادامه با بیان لزوم داشتن اتحاد و وحدت در منطقه و کشور گفت: ما باید وحدت شب قدری داشته باشیم بدون توجه به اینکه رای هر فردی به چه کسی بوده است.

خطیب جمعه شهرستان افزود: آتش به اختیار یعنی حرکتی که سپاه کرد و به آمریکا فهماند برای کارهای خود از دشمن اجازه نمی گیرد.

وی با اشاره به لزوم روشنگری در مورد سند ۲۰۳۰ در فضایی آرام تصریح کرد: ما در زمینه فرهنگی نیز آتش به اختیار باید عمل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین علاء الدینی با گرامیداشت روز قوه قضائیه عنوان کرد: برخورد با مجرمین باید به گونه ای باشد که مجرمین قانون را به استهزاء نگیرند.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به کمبود امکانات برای برخورد با مجرمین و تعداد افراد مجری قانون در قوه قضائیه یادآور شد: گلپایگان به اعتبار وجود بیابان ها و خیابان ها و وسعت منطقه باید از امکانات بیشتری برخوردار باشد.

وی در پایان از کم توجهی رسانه ملی و صدا وسیما به این منطقه گلایه مند شد و بیان کرد: رسانه ملی متاسفانه اخبار گلپایگان را آن طور که باید پوشش نمی دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها