خبرهای داغ:
گزارش تصویری

اجرای ورزش باستانی و زورخانه ای در شاهرود

در شب های ماه مبارک رمضان زورخانه پوریای ولی پذیرای مشتاقان ورزش زورخانه ای است.
کد خبر: ۸۸۷۸۳۳۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در شب های ماه مبارک رمضان زورخانه پوریای ولی شهرستان شاهرود پذیرای مشتاقان ورزش زورخانه و پهلوانی است و هر شب گروه های نوجوانان و نونهال و بزرگسالان به مدت سه ساعت در گود زورخانه به ورزش می پردازند.

در یکی از شب های با حضور در زورخانه پوریای ولی شاهرود از نزدیک با فعالیت های این زورخانه آشنا شدیم و جالب اینکه یک گروه 30 نفره از توریست های ایتالیایی نیز برای بازدید از زورخانه و ورزش باستانی در اینجا حاضر بودند و مرشد سیدحسن سبزواری رئیس کمیته فنی ورزش باستانی کشور و رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان سمنان در این مراسم به عنوان مرشد اجرای برنامه می کرد.

وی در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به بازدید تروریست های ایتالیایی از این زورخانه و ورزش گفت: هدف از این بازدیدها ترویج فرهنگ پهلوانی و قهرمانی و آیینی و دینی باستانی به این دوستان است که دو گروه نوجوانان و بزرگسالان به اجرای برنامه می پردازند.

محمود متین سرپرست گروه توریست های ایتالیایی که خود ورزشکار و داور و بازیکن بسکتبال و در ایتالیا ساکن است نیز گفت: تعداد 30 نفر از ایتالیا که همه عضو نشنال گرافیک این کشور هستند و برای اولین بار از ورزش باستانی و زورخانه در شاهرود دیدن کردند و بسیار لذت برده و خاطره ای فراموش نشدنی در ذهن آنها ماندگار شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها