هر گونه تلاش و طراحی از جمله سازش و عادی سازی روابط با رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی محکوم و یک گناه بزرگ و خطای تاریخی به شمار می رود.
کد خبر: ۸۸۷۸۳۳۰
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از استان فارس؛​  شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان آباده در راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان آباده بیانیه ای صادر که این بیانیه توسط برادر بسیجی محمد محمدی امین قرائت شد.

متن بیایه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قل هل تربصون بأن إلا إحدى الحسنيين ونحن تتربص بكم أن يصيبهم الله بعذاب من عنده أوبايدينافتربصواإنا معكم متربصون (سوره توبه آيه52)
بگو شما منافقان جز یکی از دو نیکویی (شهادت یابهشت)چیزی میتوانید برما انتظار برید،ولی ما درباره شمامنتظریم که از جانب خدا به عذابی سخت گرفتار شوید یا به دست ما هلاک شوید،شما در انتظار باشید که ما هم منتظریم.

روز قدس روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد،روز مقابله مستضعفین با مستکبران است.روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند در مقابل استکبار و  دماغ مستکبران را به خاک بمالند.(امام خمینی ره)

کشتار کودکان و زنان بی گناه، گسترش شهرک سازی ها، هتک حرمت به مسجد الاقصی، حمایت همه جانبه از تروریست های داغ شب رژیم های مرتجع عربی، محاصره ظالمانه غزه، یهودی سازی کرانه باختری و تخریب وحشیانه خانه های فلسطینیان مظلوم امروز ادامه جنایت های این رژیم منحوس زیر سایه ی سکوت سازمانهای بین المللی پرمدعای حقوق بشر انجام می گیرد.

امروز جوانان فلسطینی که میراث داران شهدای خود هستند، بین دو راه مقاومت یا سازش، باعزم جدی مقاومت و ایستادگی را انتخاب نموده اند و با تمام وجود در این مسیرقدم گذاشته اند.

درود و سلام بر شهدای انتفاضه سنگ، درود و سلام بر جان های آزاد1500اسیر فلسطینی که در بند رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب زده اند و با خون خود بر صفحات تاریخ نگاشته اند، تا اسرائیل هست مبارزه نیز هست. این رژیم صهیونیستی و صاحبان این فرزند نامشروع و رژیم های عقب افتاده ی قبیله ای خبیث بدانند هرکجا که خون مظلوم پایمال شود ملت معتقد و شجاع ایران از آن حمایت و تا آخرین قطره خون کنار آنها می جنگند.

ما دانشجویان انقلابی اعلام میداریم:

هر گونه تلاش و طراحی از جمله سازش و عادی سازی روابط با رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی محکوم و یک گناه بزرگ و خطای تاریخی به شمار می رود.

امروز که دل داغ دیدگان شهدای ترور، به انتقام کوبنده، به جا و دقیق پاسداران غیور، که به فرماندهی کل قوا، مقام معظم رهبری قلب داعش در چند صد کیلومتری هدف ذوالفقارهای سپاه اسلام می شود تا سیلی را داعش بخورد و صدایش را استکبار جهانی بشنود شاد می شود.

این صلابت ایران اسلامی ثمره تلاش، اعتماد به جوانان معتقد، مدیریت جهادی انقلابی، نگاه درون زا  و باور داشتن اینکه "ما توانسته ایم"، بدست آمده است. همچنین در عرصه های اقتصادی و فرهنگی  علاج، تفکر جهادی  نه تفکر سازش و لرزیدن دل و دست در مقابل قدرت های پوشالی جهان خوار .

عالم بداند امروز نبرد عزم ها و اراده هاست جغرافیای سیاسی دنیا را اراده و عزم انسانها تعیین خواهد کرد. به فضل الهی بشارت رهبر و مولایمان تحقق خواهد شد که: رژیم منحوس اسرائیل بداند25سال آینده را نخواهد دید.
ان تنصروالله ینصرکم و ثبت اقدام کم
والسلام علیکم و رحمت اله و برکاته
شورای تبیین مواضع دفتر بسیج دانشجویی شهرستان آباده
ارسال نظرات