فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: چنگ زدن به ریسمان پوسیده آمریکا برای هر امت و قومی سرانجام آن سقوط در دره‌های نابودی است.
کد خبر: ۸۸۷۸۳۱۰
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار محمدتقی صفری امروز در مراسم اختتامیه برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه عبادت و فرمانبری خدا برای جوان زیباست، اظهار داشت: دشمن از ایمان و اخلاص جوانان ماست که ترس مقابله با ما را دارد.

صفری با بیان اینکه خداوند متعال مسیرهای متفاوتی برای تشویق بندگان خود قرار داده که ماه مبارک رمضان یکی از آن مسیرهاست، ادامه داد: آنچه در قیامت می‌تواند ما را نجات دهد عمل صالح است.

وی به خصوصیات برجسته مجاهدان جوان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: صبر، شکیبایی، ایمان به خدا، پایداری، صلابت، مجاهدت، ولایتمداری و استکبارستیزی از خصویات برجسته مجاهدان جوان است.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهربا تاکید بر اینکه دشمن ایمان، عتقاد و اخلاص پاسداران ایران اسلامی وحشت کرده است، تصریح کرد: دشمن و دوست می‌داند که با فرمانبری امر ولی است که تمام مشکلات کشورمان حل می‌شود.

صفری با بیان اینکه آنچه در تمام عرصه‌ها فریادرس ماست عمل صالح است، گفت: جوانان ایران اسلامی با اعتقاد راسخ و در رکاب ولی امر مسلمین آماده خدمت به نظام و انقلاب است.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر با بیان اینکه قدرت سپاه قدرتی الهی است که آن را در سایه توجهات ولی فقیه بدست آورده، گفت: سپاه همه بن‌بست‌ها را در همه عرصه‌ها را با همین اعتقاد راسخ فرو ریخته است .

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: چنگ زدن به ریسمان پوسیده آمریکا برای هر امت و قومی سرانجام آن سقوط در دره‌های نابودی است.

مسئول نمایندگی ولی را در سایه فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) نیز در ادامه گفت: اگر روزه‌داری واقعا بر ای خدا باشد خداوند اجر و ثواب آن را به بنده‌اش عطا می‌کند.

حجت‌الاسلام اعلمی‌نژاد با تاکید بر اینکه تلاش و تحمل سختی در مبارزه با نفس و رسیدن به خدا جهاد است، افزود: ادای عبادات در ماه مبارک رمضان برای عبودیت و بندگی خداست.

در پایان این مراسم از مربیان و فعالان عرصه قرآن در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر تجلیل شدند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات