خبرهای داغ:
امام جمعه اقبالیه:

اقدام سپاه از هر حیث دقیق و انقلابی بود

امام جمعه اقبالیه گفت: اقدامی که سپاه انجام داد از هر حیث، اقدامی دقیق و انقلابی و حساب شده بود چرا که عمل نظامی در این سطح، قابلیت اجرایی پیچیده و تقریبا قریب به محال و دارای ریسک خطرناکی در ابعاد گوناگون دارد.
کد خبر: ۸۸۷۸۳۰۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام سید مرتضى فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته به مناسبت روز قدس گفت: روز جهانی قدس در واقع روز مقابله با مستکبرانی همچون آمریکاست و همانطوری که امام خمینی  (ره) فرمودند؛تکلیف همه مسلمین است که قدس شریف را آزاد کنند.

وی با اشاره به عکس العمل غرور آفرین،به هنگام و هوشمندانه سپاه، در حمله موشکی به مواضع تروریست‌های داعشی در سوریه گفت: همانطور که امام خامنه ای فرموده اند ؛ملت به دشمن سیلی خواهد زد. پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اقدام تروریستی در تهران، در حالی موجی از شور و شادی و امید در میان اقشار مختلف مردم به وجود آورد که تنها چند روزی از حادثه تروریستی در مجلس و حرم امام خمینی(ره) و وعده سپاه مبنی بر تلافی و پاسخ قاطع و پشیمان کننده به آنان نگذشته بود.

امام جمعه اقبالیه در ادامه بیان کرد: اقدامی که سپاه انجام داد از هر حیث، اقدامی دقیق و انقلابی و حساب شده بود چرا که عمل نظامی در این سطح، قابلیت اجرایی پیچیده و تقریبا قریب به محال و دارای ریسک خطرناکی در ابعاد گوناگون دارد.

وی ضمن اشاره به حرکت دلیرانه‌ و انقلابی نیروهای سپاه خاطر نشان کرد: فرزندان دلیر ما به خوبی از پس این اقدام برآمدند و حتی آنرا خیلی کوچک و محدود عنوان کردند. در حالیکه کافی بود در این مسیر حدود ۷۰۰ کیلومتری ، یکی از موشکها از مدار کنترل خارج و با فاصله ای از هدف اصلی به زمین اصابت میکرد.

حجت الاسلام فاطمیان در ادامه بیان کرد: این که تمامی موشکهای شلیک شده با سرعت خیره کننده و دقیقا در نقطه هدف به زمین فرود آمدند، شبیه یک معجزه ای است که اراده پولادین مردان با ایمان و سلحشور ایران اسلامی در سطح جهان به نمایش میگذارد و باری دیگر «وَ ما رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَ لکِنَّ اللهَ رَمى»جبهه های حق علیه باطل را زنده کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: این اقدام انقلابی و موفق که در این ۳۰ ساله اخیر پس از انقلاب اسلامی بی نظیر و بی سابقه بود، نه فقط اتاق فرمان نیروهای تروریستی داعشی را منهدم ساخت بلکه قلب حامیان قداره کش و زورگویشان یعنی اسرائیل و آمریکا و عربستان سعودی را نیز هدف قرار داد و به واقع سیلی
سنگینی به داعش بود که صدای آن را به خوبی و روشنی، اربابانشان شنیدند.

حجت الاسلام فاطمیان در ادامه گفت: این عمل، اقدامی متبحرانه و غافلگیرانه بود که فرصت هرگونه فکر و تصمیم گیری و عکس العملی را از آنان سلب کردو آنچه بر عظمت این حرکت نیروهای پاسدار ایران افزود و دشمن را نیز در حیرت گیج کننده ای قرار داد این بود که همزمان با نمایش اقتدار موشکی ، تجلی قدرت نظامی و اشراف اطلاعاتی توسط پهباد های ایرانی گوشه ای دیگر از اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذارد.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار