بوشهر_ مدیر بسیج سازندگی سپاه عسلویه از آغاز تجهیز بیش از 30 واحد مسکن احداث شده توسط بسیج سازندگی سپاه خاتم الانبیا(ص) شهرستان عسلویه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۸۳۰۱
|
۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱

محمد رجبی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ازشهرستان عسلویه استان بوشهر، اظهار داشت: تعداد 30 واحد مسکن برای مددجویان تحت حمایت کمیته امام شهرستان عسلویه توسط بسیج سازندگی سپاه خاتم الانبیا (ص)شهرستان عسلویه احداث شده است.

وی افزود: این تعداد واحد با هزینه‌ای بالغ بر هفت میلیارد و پانصد میلیون ریال در طول کمتر از یک سال ساخته شد که تاثیر فراوانی در رفع مشکلات این خانواده‌ها داشته‌اند.

مدیر بسیج سازندگی سپاه عسلویه  تصریح کرد: در کنار ساخت این تعداد مسکن،  به مناسبت ایام عید در مرحله اول به بیش از 30 خانواده موکت به اندازه 50 متر بابت هر باب منزل ساخته شده در بین خانواده های محروم اهل تسنن و تشیع توزیع شده است.

رجبی یادآور شد: رویکرد این سازمان فقرزدایی و رسیدگی به نیازمندان و ایتام است که مناطق محروم در اولویت برنامه‌های بسیج سازندگی سپاه خاتم الانبیا (ص) شهرستان عسلویه قرار دارد.

وی بیان کرد: این منازل در مناطق دور افتاده و کمتر توسعه یافته شهرستان عسلویه ساخته شده است و بنا داریم سطح فعالیت‌‌ها را با نگاه محرومیت‌زدایی در مناطق کمتر توسعه یافته استان ادامه دهیم.

ارسال نظرات