خبرهای داغ:

حضورخانواده‌شهدای‌فاطمیون‌درروزقدس

خانواده شهدای فاطمیون، مهاجرین افغانستانی و رزمندگان فاطمیون نیز با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای مختلف کشور حضور درخشنده و اثرگذاری داشتند.
کد خبر: ۸۸۷۸۲۷۸
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، روز گذشته دوم تیرماه 96 آخرین جمعه ماه رمضان و روز جهانی قدس بود که در شهرهای مختلف کشور و همزمان در سایر کشورها راهپیمایی آزادی خواهان جهان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در روز جهانی قدس ملت‌های آگاه جهان همانند سال‌های گذشته با اجتماع، راهپیمایی و شعار علیه رژیم اشغالگر قدس، در مقابل ظلم و ستم رژیم صهیونیستی قد علم کردند و انزجار خود را نسبت به اقدامات وحشیانه و غاصبانه این رژیم کودک کش نشان دادند. راهپیمایی روز جهانی قدس در اقصی نقاط دنیا فریم‌های مختلف و جالبی را از حماسه آفرینی مسلمانان در جغرافیای اسلام ناب محمدی به ثبت رساند و حواشی جالبی را به همراه داشت.

خانواده شهدای فاطمیون، مهاجرین افغانستانی و رزمندگان فاطمیون نیز با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای مختلف کشور در کنار مردم ایران حضور درخشنده و اثرگذاری داشتند. این مسلمانان افغانستانی با در دست داشتن پرچم‌ زرد رنگ فاطمیون و پرچم کشور افغانستان و به دنبال آن تصاویر شهدای بزرگ لشکر فاطمیون حضور خود را اعلام کردند. تصاویری از حضور خانواده شهدای فاطمیون در راهپیمایی روز قدس امسال در ادامه قابل مشاهده است:

«طوبی توسلی» دختر شهید علیرضا توسلی (ابوحامد)، فرمانده شهید لشکر فاطمیون

«حامد توسلی» و «مرتضی رضایی» فرزندان شهیدان مدافع حرم «علیرضا توسلی» و «محمدصدیق رضایی» - راهپیمایی مشهد مقدس

راهپیمایی روز قدس در شهر قم

راهپیمایی روز قدس در شهر قم

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار