نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و هدایت های امام خمینی(ره)، آرمان مردم فلسطین که در حال فراموشی بود، بار دیگر زنده شد.
کد خبر: ۸۸۷۸۲۳۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرودی در اجتماع راهپیمایان روز قدس در مصلای پیامبر اعظم شاهرود با تشریح راهبردها و اهداف استکبار در منطقه غرب آسیا افزود: یکی از اهداف پدید آوردن رژیم جعلی اسراییل تسخیر سرزمین های اسلامی بود تا امکانات و استعدادهای خدادادی این منطقه در خدمت آن ها قرار بگیرد.

وی ادامه داد: حضور بخش زیادی از مردم در سرزمین های اشغالی، ایجاد انتفاضه های اول و دوم و نیز شکل گیری انقلاب اسلامی از دلایلی بودند که صهیونیست ها از رسیدن به هدف تسخیر نیل تا فرات یا از بحر تا نهر ناکام ماندند.

حسینی شاهرودی افزود: انقلاب اسلامی مردم ایران پشتوانه بزرگی برای مردم فلسطین بود، کشوری که تا پیش از آن یکی از حامیان مهم رژیم صهیونیستی بود.

وی گفت: ظلم ستیزی یکی از تفکرات انقلاب اسلامی بود که با صدور آن، گروه های مقاومت فلسطینی جان تازه ای گرفته و توانستند در برابر رژیم صهیونیستی پیروزی هایی به دست بیاورند.

نماینده مردم شاهرود و میامی در ادامه گفت: استکبار پس از تحمیل جنگ جنگ ساله به مردم ایران و نیز شکست هایی که به رژیم اسراییل وارد شد، راهبرد خود را تغییر داد و به جنگ نیابتی روی آورد تا بتواند بازوان انقلاب اسلامی در منطقه را قطع کند.

وی گروه تکفیری و تروریستی داعش را ساخته دست آمریکا و اسراییل خواند و افزود: داعش تا کنون حتی یک تیر به سوی سرزمین های اشغالی فلسطین شلیک نکرده و حتی نخست وزیر رژیم صهیونیستی از مجروحان آن ها عیادت هم می کند.

حسینی شاهرودی صدور جنگ به داخل سرزمین ایران اسلامی را یکی دیگر از راهبرهای دشمنان خواند و گفت: هوشیاری سربازان گمنان امام زمان(عج) و پاسداران انقلاب اسلامی در سال های گذشته موجب شد تا آن ها کمترین گزندی به کشور وارد نکنند.

وی به حادثه تروریستی تهران هم اشاره کرد و گفت: شجاعت پاسداران محافظ مجلس شورای اسلامی تروریست ها را زمین گیر کرد و به لطف خدا نتوانستند به اهداف پلیدشان دست یابند.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: به فرمودۀ مقام معظم رهبری، دشمن نمی تواند ضربه ای به ما وارد کند، بلکه این پاسداران انقلاب بودند که با شلیک 6 موشک میان برد، مقرهای داعش را در سوریه هدف قرار داده و چند تن از سران آن را به هلاکت رساندند.

این نماینده مجلس ادامه داد: این اقدام یک قدرت نمایی بود تا آمریکا، صهیونیست ها و سایر حامیان آنها بدانند، جمهوری اسلامی در دفاع از خود از هیچ اقدامی فروگذاری نمی کند.

وی به برنامه های کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی هم اشاره کرد و گفت: پارسال رسیدگی به برنامه ششم توسعه یکی از مهم ترین کارهای این کمیسیون بود و امسال هم بانکداری اسلامی و طرح اصلاح مالیات بر ارزش افزوده از مهم ترین برنامه های این کمیسیون است.

انقلاب اسلامی آرمان مردم فلسطین را زنده کرد 

حسینی شاهرودی به مشکلات حوزه انتخابیه خود هم اشاره کرد و گفت: بسیاری از مطالبات مردم شرق استان در دست پیگیری است.

وی گفت: کارهای زیرساختی مهمی مانند تعیین مرز هوایی، ترمینال صادارات و گمرک در حال انجام یا پیگیری است تا صادرات محصولات تولیدی شرق استان سمنان رونق یابد.

وی آغاز مطالعات معدنی توسط دانشگاه های شهرستان شاهرود را یکی دیگر از برنامه ها خواند و افزود: با پایان یافتن این مطالعات و عملیاتی شدن آنها اشتغال در منطقه افزایش می یابد.

عضو هیئت رئیسۀ کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در آمایش سرزمینی استان سمنان برخی توانمندی های شرق استان مغفول مانده بود که اصلاح شدند.

وی امتداد راه آهن شمال - جنوب به مرز اینچه برون، تأسیس منطقه ویژه علم و فناوری و تأسیس منطقه ویژه اقتصادی را از دیگر برنامه های در حال پیگیری اعلام کرد.

حسینی شاهرودی گفت: پروژه های اقتصاد مقاومتی شرق استان سمنان از چهار مورد به هشت مورد افزایش یافته و 46 درصد بودجه استان به شرق استان اختصاص یافته که رشد 2 برابری را نشان می دهد.

وی به طرح انتقال آب از سرچشمه های قطری و سد کالپوش به شاهرود هم اشاره کرد و گفت: تا زمان اجرا شدن این طرح ها، لازم است مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند تا فصل گرما بدون مشکل طی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها