خبرهای داغ:
محمد گل زاده
مسئول سابق سازمان بسیج مساجد و محلات کشور:
سردار بهشتی گفت: نفوذ استراتژیک ایران در منطقه، تسلط بر مناطق حساس جهان اسلام و مقاومت در برابر جبهه‌ی استکبار و داعش لرزه بر اندام اسرائیل انداخته است.
کد خبر: ۸۸۷۸۲۲۴
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل، مسئول سابق سازمان بسیج مساجد و محلات کشور در سخنرانی پیش از خطبه‌های روز جهانی قدس، این روز را روز جان گرفتن دوباره اسلام خواند و اظهار کردخطاب قرار دادن ایران در قبل از انقلاب به عنوان مدافع و ژاندارم رژیم صهیونیستی از سوی کشورهای همسایه ننگی برای کشور بود.

سردار حسین بهشتی با بیان این که با پیروزی انقلاب اسلامی و با تدبیر امام(ره) و تبیین جریان فکری ایشان راه مبارزه با استکبار آغاز شد تصریح کرد: در طول دوران مبارزاتی برای پیروزی انقلاب اسلامی، مردم با پیروی آگاهانه از امام خمینی(ره) این انقلاب را به پیروزی رساندند اما دشمنان ایران اسلامی که با پیروزی انقلاب شکست سنگینی خورده بودند؛ از ابتدای انقلاب با توطئه های مختلف درصدد نابودی این انقلاب بوده و هستند.

وی ترورها، کودتا، فتنه ها، جنگ هشت ساله و جریان های نفوذی داخلی را از نمونه تلاش های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی برشمرد و تاکید کرد: مردم سلحشور و مقاوم در همه سال های انقلاب هم چون امروز و در روز قدس با ایستادگی و مقاومت مبارزه با استکبار و شعار «مرگ بر اسرائیل» را فراموش نکردند.

سردار بهشتی حمایت ایران از فلسطین را موجب اضطراب و نگرانی آمریکا و اسرائیل معرفی کرد و گفت: نفوذ استراتژیک ایران در منطقه، تسلط بر مناطق حساس جهان اسلام و مقاومت در برابر جبهه‌ی استکبار و داعش لرزه بر اندام اسرائیل انداخته است.

وی با اشاره به تلاش های دشمنان برای انحراف مردم از آرمان فلسطین عنوان کرد: سر دادن شعار «نه غزه، نه لبنان» در سال ۸۸ و تاکید بر روحیه باستانی و برقراری حکومت ایرانی گوشه ای از تلاش دشمن در راه متوقف کردن مسیر پیشروی انقلاب اسلامی است که با هوشیاری مردم بصیر و انقلابی ناکام مانده است.

مسئول سابق سازمان بسیج مساجد و محلات کشور با یادآوری حمله موشکی سپاه به مواضع داعش خطاب به دشمنان خاطر نشان کرد: دشمنان بدانند با کوچک ترین تحرک علیه ایران اسلامی موشک های سپاه برسرشان فرود خواهد آمد و به فرمایش رهبر انقلاب تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

وی در پایان آینده انقلاب اسلامی را روشن و امیدوارکننده دانست و بیان کرد: پیروزی برای ما در صورت عمل به رهنمودهای رهبری معظم، ایستادگی و حضور مردم در صحنه حتمی و نزدیک خواهد بود که این وعده خداوند است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها