امام‌جمعه درگز گفت: موشک‌هایی که از استان کردنشین ایران به سمت مقرهای داعش در استان دیرالزو سوریه شلیک شد؛ جواب دندان شکن ملت ایران به آمریکا، اسراییل و آل سعود بود و این پیام را داشت که ملت ایران قادر به یکسان کردن تل‌آویو با خاک را دارد.
کد خبر: ۸۸۷۸۲۲۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
حجت الاسلام حسین ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در واکنش به شلیک موشک‌های سپاه به مقر تروریست‌ها در استان دیرالزور سوریه گفت: آتشی که در منطقه خاورمیانه توسط آمریکا روشن‌شده، هیزمش را آل سعود تهیه‌کرده و بهره‌اش را صهیونیسم خواهد برد.
 
وی افزود: بحران‌آفرینی در جهان اسلام یکی از شگردهای دائمی مستکبران است تا منطقه حساس خاورمیانه را درگیر اختلافات کنند و سپس با مدیریت آن به خواسته‌های خود دست یابند.
 
حجت‌الاسلام ملکی گفت: منبع داعش، القاعده، النصره و سایر گروهک‌های همه در غرب است که از طرف عربستان تغذیه می‌شوند.
 
وی ادامه داد: هدف آن‌ها درگیر کردن جهان اسلام است تا مانع از وحدت، قدرت و پیشرفت جوامع اسلامی شوند و باعث عقب نشینی در برابر مستکبران شوند.
 
امام‌جمعه درگز با تأکید به آنکه اگر مقتدر نباشیم ضربه خواهیم خورد گفت: وقتی در جهان، نامردی بی داد می‌کند برای آنکه خار چشمی برای مستکبران و امیدی برای مستضعفین باشیم باید به دنبال اقتدار سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و دفاعی باشیم.
 
وی افزود: کره شمالی با قاطعیت در برابر آمریکا ایستاد و قدرت موشکی خود را به رخ کشید و آمریکا را مجبور به عقب‌نشینی کرد.
 
خطیب جمعه درگز اذعان داشت: داعش هرچند یک ترقه‌بازی در تهران انجام داد اما در داخل و خارج کشور سیلی محکمی خورد.
 
وی ادامه داد: صدای این سیلی ملت ایران به داعش را آمریکا، اسراییل و آل سعود شنیدند.
 
حجت‌الاسلام ملکی بابیان اینکه این اقدام سپاه پیام روشنی داشت، خاطرنشان کرد: موشک‌هایی که از استان کردنشین ایران به سمت مقرهای داعش در استان دیرالزو سوریه شلیک شد جواب جنایت استکبار جهانی در برابر مردم بی‌گناه بود و نشان‌دهنده آن است که ملت ایران قادر به یکسان کردن تل‌آویو با خاک را دارد.
 
وی افزود: شلیک این موشک‌ها از استان سنی نشین کرمانشاه، نشان‌دهنده وحدت تمام اقوام ایران است که با تمسک به اسلام ناب محمدی (ص) و ولایت‌فقیه به وجود آمده است.
 
امام‌جمعه درگز خاطرنشان کرد: این کار سپاه پاسداران به‌موقع بود و باعث اقتدار نظام و مایه امید جبه‌های مقاومت بود و اسراییل، عربستان، آمریکا را به‌شدت ترساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها