فرمانده سپاه تربت حیدریه تاکید کرد: امروز رزمندگان جبهه مقاومت مبارزه با صهیونیست ها را به مرز با اسرائیل رساندند، لذا پاکسازی مسیر کربلا تا قدس شریف مراحل پایانی خود را سپری می کند.
کد خبر: ۸۸۷۸۱۶۶
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ فرضعلی گرایلی ظهر امروز در آئین پایانی راهپیمائی روز جهانی قدس شهر رباط سنگ تربت حیدریه اظهار کرد: روز جهانی قدس روز استقامت و ایستادگی ملت ها در برابر ظلم و استبداد است که امام راحل به امت اسلامی آموخت که بجای محو فلسطین باید اسرائیل از صفحه روزگار محو شود.
 
وی تصریح کرد: امت اسلامی با حضور با شکوه و عزتمندانه خود در راهپیمائی روز جهانی قدس به افکار کسانی که سالها فریاد می زدند که فلسطین به ما ارتباطی ندارد و شعار نه غزه و نه لبنان سر می دادند، خط بطلان کشیدند.
 
گرایلی با اشاره به سخنان امام راحل مبنی بر آزادی قدس از کربلا، افزود: امروز به برکت نظام اسلامی حشد الشعی و بسیج مردمی در سوریه و عراق و حزب الله و انصار الله در لبنان و یمن در کنار مرجعیت تقلید با تلاش مجاهدانه خود در حال مبارزه با استکبار جهانی و مزدوران منطقه ای آنها هستند.
 
فرمانده سپاه تربت حیدریه تاکید کرد: امروز رزمندگان جبهه مقاومت مبارزه با صهیونیست ها را به مرز با اسرائیل رساندند، لذا پاکسازی مسیر کربلا تا قدس شریف مراحل پایانی خود را سپری می کند.
 
وی بیان داشت: اگر امروز موشک های خود را برای هدف قرار دادن مرکز فکری و عملیاتی تروریست ها در دیرالزور سوریه تنظیم کردیم، روزی فرا خواهد رسید که این موشک ها حیفا و تلاویو را با خاک یکسان کند.
 
گرایلی خاطر نشان کرد: ملتی که از آرمانها و ارزشهای خود دفاع نکند به یقین از دشمن سیلی خواهد خورد و امروز می بینیم که اگر دفاع از جبهه مقاومت و مبارزه با تروریست ها را تقویت نمی کردیم باید در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با آنها می جنگیدیم.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه اظهار کرد: در حال حاضر از برجام نه روح و نه جسمی باقیمانده و ایالات متحده آمریکا با ابر تحریم خود به بهانه فعالیت های موشکی و حقوق بشر قصد فلج کردن نظام اسلامی ایران را دارد اما به همت جوانان مومن و انقلابی ملت بیدار ایران اسلامی این آرزو را به گور خواهند برد.
 
وی در بخش پایانی سخنان خود از سند۲۰۳۰ یونسکو بعنوان یک سند غربی یاد کرد و گفت: این سند الزام آور است و باید ها و نباید ها را در آن قید کردند و فرزندان ما را با چالش جدی مواجه خواهد کرد، لذا نگاه متون اموزشی به خارج از کشور در تربیت نسل آینده فساد ایجاد می کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها