امام جمعه شاندیز عنوان کرد؛

پاسخ قاطع سپاه پاسداران به تکفیری‌ها پارامتری برای قدرت جمهوری اسلامی

امام جمعه شاندیز بیان داشت: پاسخ قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پرتاب موشک به مرکز فرماندهی تکفیری‌ها در سوریه یک پارامتر برای جایگاه قدرت جمهوری اسلامی ایجاد کرد.
کد خبر: ۸۸۷۸۱۳۶
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
حجت‌الاسلام بهمنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: روز قدس امسال با اتفاقات و نحولات صورت گرفته، تفاوت‌ها و اهمیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته دارد.

وی با اشاره به تأثیر تحرک دشمنان برای اظهار وجود در کشورهای مختلف و همچنین پاسخی که نظام اسلامی به تکفیری‌های آل سعود در روز قدس داد گفت: حضور رئیس جمهور آمریکا در منطقه برای به هم ریختن امنیت منطقه غرب آسیا بوده و متحد کردن دشمنان جمهوری اسلامی را مطرح کرده است.

امام جمعه شاندیز افزود: پاسخ قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پرتاب موشک به مرکز فرماندهی تکفیری‌ها در سوریه یک پارامتر برای جایگاه قدرت جمهوری اسلامی ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه این ویژگی‌ها در روز قدس دارای اهمیت است، اظهار کرد: مردم همراه با اقتدار نظامی و موشکی که عملاً به دشمنان نشان داده شد باید با انسجام و وحدت بیشتر روز قدس را در دنیا جلوه بیشتری دهند.

حجت‌الاسلام بهمنی روز قدس را روز صدور انقلاب اسلامی و عظمت نقش راهبردی گفتمان ولایت فقیه در مبارزه با استکبار دانست و افزود: همراهی مسلمانان جهان با این حرکت علیه اسرائیل با قدرت هرچه بیشتر به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به واکنش کوبنده سپاه به مواضع داعش تصریح کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند ما از این به بعد به دشمن سیلی خواهیم زد و قدرت تحرک را از دشمن می‌گیریم، لذا اقدامات مردمی جهت پشتیبانی از ولایت فقیه باید تقویت شود.

امام جمعه شاندیز ضمن تأکید بر پشتبانی از ولایت فقیه توسط مردم گفت: راهپیمایی و اینچنین اقدامات سیاسی در مقابله با استکبار نشان دهنده عمق اعتقادی مردم است.

وی افزود: مردم با حضور گسترده در روز جهانی قدس و سردادن شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل ضمن حمایت از منویات مقام عظمای ولایت در اعتلای ایران اسلامی و حراست از خون شهدا، یک بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به گوش جهانیان می‌رسانند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار