خبرهای داغ:
امام جمعه فلاورجان:

ملت منتظر اقدام کوبنده دولت است/ حرکت سپاه سیلی محکمی در دهان داعش و اربابانش بود

امام جمعه فلاورجان گفت:تحریم های جدیدی که آمریکا وضع کرد در واقع نقض صریح برجام بود که هنوز از سوی دولت جمهوری اسلامی در جواب آن اقدامی صورت نگرفته است و ملت منتظر حرکت دولت در قبال این نقض برجام است.
کد خبر: ۸۸۷۸۱۲۸
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹

به گزارش پایگاه خبرگزاری بسیج از فلاورجان؛ امام جمعه فلاورجان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به این مطلب که امروز نماد تبری و تولی محقق شد گفت: آزاد سازی قدس یک تکلیف الهی برای تمام مسلمانان جهان است و این مساله با نابودی آسرائیل محقق خواهد شد.

امام جمعه فلاورجان به بدعهدی آمریکا در قبال برجام اشاره کرد و گفت: تحریم های جدیدی که آمریکا وضع کرد در واقع نقض صریح برجام بود که هنوز از سوی دولت جمهوری اسلامی در جواب آن اقدامی صورت نگرفته است و ملت منتظر حرکت دولت در قبال این نقض برجام است.

وی با اشاره به ششم تیرماه؛ سالروز سوء قصد به جان امام خامنه ای(مدظله العالی) ادامه داد: تقدیرخدا بر این بود که آقا به عنوان یادگار امام راحل زنده بمانند و رهبری این امت اسلام را بدست گیرند و الحمدلله با رهبری فکورانه و شجاعانه ایشان امروز جمهوری اسلامی در منطقه در اوج اقتدار قرار گرفته است و در جایگاهی قرار گرفته است که دشمنان این مرز و بوم از آن می ترسند.

حجت الاسلام محمد قدوسی ادامه داد: اتحاد مسلمانان مهمترین مساله در جهان اسلام است که روز قدس روز اتحاد مسلمانان پیرامون مساله فلسطین است و روزی است که مقدمه نابودی استکبار جهانی در آن فراهم می شود.

وی همچنین با اشاره به پرتاب موشک های سپاه به مقر داعشی ها در خاک کشور سوریه اظهار کرد: این حرکت سیلی محکمی بود که خواب را از چشمان اربابان داعش گرفت و پاسخ کوبنده ای به آن عملیات تروریستی کور منافقین در مجلس شورای اسلامی بود که مایه خوشحالی دوستان جمهوری اسلامی و ناراحتی دشمنان اسلام شد.

امام جمعه فلاورجان تاکید کرد: دشمنان این نظام مقدس بدانند این موشک ها گوشه ای از اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود و دوران بزن در رو تمام شده است؛ جمهوری اسلامی ایران موشک هایی دارد که هنوز رو نمایی نشده است و شهرهای بزرگ موشکی چه روی زمین و چه زیر زمین دارد که همه آماده اند در صورتی که اولین خطا را دشمن انجام دهد آن را به آخرین اشتباه آنها تبدیل کند.

وی همچنین به معرفی ولیعهد جدید عربستان اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی استکبار و آمریکا یک جوان نابلد به عنوان ولیعهد عربستان معرفی شد که دست پرورده و بزرگ شده آمریکا و اسرائیل جنایتکار است و شاید از روی جهالت و تحت امر آمریکایی ها بخواهد اقدامی بکند اما باید بداند که اگر کوچکترین حرکتی بر علیه این کشور انجام دهد، با عکس العمل سخت ملت ایران مواجه خواهد شد.

حجت الاسلامی قدوسی با انتقاد از امضا و اجرای سند ۲۰۳۰ و کسانی که به این عمل راه نفوذ دشمن در کشور را هموار می کنند تصریح کرد: این افراد با مخفی کاری های خود قلب رهبری نظام، ملت، علما و متدینین را جریحه دارد کردند و باید از این عمل اشتباه خود رسما عذر خواهی کنند و توبه کنند و عوامل موثر در امضای این سند ننگین را برای ملت معرفی کنند.

وی افزود: برخی گفتند اینها سند را نخوانده اند و یا به حتی پا فراتر گذاشتند و به رهبری هم جسارت کردند که به ایشان در زمینه ۲۰۳۰ اطلاعات غلط داده شده است و این نشان می دهد خود این افراد سند را نخوانده بوده اند زیرا این سند با اصل فرهنگ ما کار دارد و به سیاست مرتبط نبود که بخواهند از آن بهره برداری سیاسی انجام دهند.

ارسال نظرات