حضور ملت ایران در همه صحنه‌ها مثل روز قدس، 22 بهمن، حضور در صحنه‌هایی که با درایت داعیانه و تیزهوشی رهبر انقلاب رقم می‌خورد و حضور مقتدرانه سربازان آهنین قدس با فرماندهی سردار سلیمانی سبب برملا شدن نقشه‌های دشمنان شده است.
کد خبر: ۸۸۷۸۰۲۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عبدالله رضیان در جمع مردم شهرستان قائمشهر در راهپیمایی روز قدس،  با بیان اینکه روز قدس روز جهان اسلام است، اظهار کرد: روز قدس روز مبارزه با فساد و تباهی استکبار جهانی، رژیم غاصب صهیونیستی و اعراب مرتجع منطقه است.

وی افزود: روز قدس، روز قدر ماه مبارک رمضان ، روز ملت مظلوم فلسطین و روز رهایی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی است که در طول 38 از عمر انقلاب هر سال باشکوه بیشتری در ایران و جهان برگزار می‌شود.

  نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، زمینه‌ساز حذف اسرائیل از صفحه روزگار و آزادی مردم مظلوم فلسطین است.

وی با بیان اینکه امسال روز قدس با توجه به شرایط حاکم بر منطقه و داخل کشور از ارزش خاصی بهرمند است، اظهار کرد: اینکه امروز این همه التهاب و درگیری در اطراف خود می‌بینیم ناشی از نقشه راهی است که 15 سال پیش و در دولت جورج بوش برای ایجاد خاورمیانه امن طرح‌ریزی شد ولی به حول قوه الهی و همت مردم بزرگ ایران و منطقه این توطئه‌ها و دشمنی‌ها به شکست منتهی شده است.

این مسؤول تصریح کرد: حضور ملت ایران در همه صحنه‌ها مثل روز قدس، 22 بهمن، حضور در صحنه‌هایی که با درایت داعیانه و تیزهوشی رهبر انقلاب رقم می‌خورد و حضور مقتدرانه سربازان آهنین قدس با فرماندهی سردار سلیمانی سبب برملا شدن نقشه‌های دشمنان شده است.

وی افزود: حضور مدافعان حرم در کنار ملت‌های مظلوم همسایه از نکات مهمی بود که عده‌ای در تلاش بودند تا توطئه‌هایی را القا کنند و بگویند حضور فرزندان ما در کنار ملت‌های دیگر چه تأثیری دارد در صورتی که این خون‌ها باعث امنیت در کشور ما شده است.

 رضیان با بیان اینکه داعشی‌ها به عنوان خوارج عصر جدید با همان تفکر و منش این بار در مقابل شیعیان و پیروان راستین ائمه اطهار قرار گرفتند، اظهار کرد: آنها نه تنها بر ما مسلط نشدند بلکه سبب نگرانی و دردسر برای فتنه‌گران اصلی نیز شده‌اند.

وی افزود: این موشک هایی که شلیک شد برای داعش نبود و آمریکای جنایتکار، اسرائیل غاصب و ولیعهد عربستان بدانند که به گفته حضرت امام شما هیچ غلطی نکرده و نمی‌توانید بکنید.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در درون نظام نیاز به تعامل و همدلی داریم، اظهارکرد: ما باید تلاش کنیم انسجام، وفاق، برادری و هم‌افزایی را در بین خود افزایش دهیم و با توجه به شرایط به وجود آمده در  اظهار نظرها در حول ولایت انسجام ایجاد کنیم.

این مسؤول با اشاره به اتفاقات مربوط به منافقان، اظهار کرد: منافقان کسانی بودند که در دهه 60 و تا الان 17 هزار نفر از فرزندان غیور نظام را به شهادت رساندند و رذالت آن ها بیشتر از داعشی‌ها است.

وی تأکید کرد: نمی‌توانیم برای منافقان حریم امنی قائل شویم و آن ها همیشه خط قرمز نظام و فرزندان انقلاب خواهند بود.

رضیان با اشاره به مشکلات موجود در استان و حوزه انتخابیه اظهار کرد: مشکلات راه قائم‌شهر و سوادکوه که حجم ترافیک زیادی برای ما ایجاد کرده بود با تلاش‌های انجام گرفته تا 95 درصد حل شده و مابقی که مربوط به قطعه سرخ آباد و زیراب است، امسال تمام می‌شود.

وی تصریح کرد: خط لوله دامغان به نکا برای حل مشکل گاز استان با اعتباری بالغ بر یک‌هزار میلیارد تومان اجرایی شده است و در یک دوماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلاتی که در بحث صنعت و رکود وجود داشته و دارد، اظهار کرد: قرار است امسال 20 هزار میلیارد به این امر اختصاص پیدا کند تا این مشکل حل شود.

رضیان با بیان اینکه برای انتقال آب دریای خزر به سمنان اصرار زیادی وجود داشت، افزود: این انتقال مشکلات شدید زیست محیطی را برای مازندران، گیلان و گلستان ایجاد می‌کرد که در برنامه ششم و ماده 34 انجام آن پیش بینی شده بود اما با همت نمایندگان استان، این بند حذف شد.

وی افزود: در طرح دیگری که در آن قرار بود به جنگل مازندران تنفس 10 ساله بدهند به دلیل وجود صنایع زیاد وابسته به چوب در استان و در حوزه انتخابیه پیگیری کرده و تغییراتی را در جهت حمایت از این صنایع ایجاد کردیم و قرار شد در 3 سال اول برنامه تغییری ایجاد نشود و در 2 سال آخر، آنچه که محیط زیست می خواهد اجرایی شود.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح انتقال آب سد البرز، اظهار کرد: آب شرب جویبار در حال حاضر مشکلات جدی دارد و برای حل آن قرار شد 2 حلقه چاه در قائم‌شهر و ساری ایجاد شده تا فعلا این مشکل حل شود.

این مسؤول تصریح کرد: زیر ساخت‌های آب قائم‌شهر مشکل دارد و از انجایی که  سد البرز متعلق به حوزه انتخابیه ما است بنابراین طرح آب‌رسانی 5 شهرستان حوزه در دستور کار قرار گرفته است و از سد تا شیرگاه امسال لوله‌گذاری می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات مربوط به کارخانه نساجی مازندران، اظهار کرد: نساجی با چالش‌های جدی مواجه است و ما در حال حاضر نیازمند سرمایه‌گذاری 20 میلیاردی در آن هستیم.

رضیان خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی که در گذشته خریداری شده و ارزشی بالغ بر 150 میلیارد تومان دارند باید برای رنگرزی نصب شوند که در حال پیگیری هستیم و به‌زودی خبرهای خوشی را به مردم قائم‌شهر می‌دهیم.

وی افزود: کارخانه نساجی قائم‌شهر را شهرداری تحویل گرفته و تلاش می‌کنیم به کمک شهرداری به‌سازی شود.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تیم فوتبال نساجی برای مردم قائم شهر و برای جوانان ارزشمند است، اظهار کرد: سوءاستفاده‌هایی در حال اتفاق افتادن است که در این رابطه به اداره کل ورزش و جوانان استان تربیت تذکر جدی دادم.

این مسؤول تصریح کرد: به افرادی که در این مجموعه مدیریت می‌کنند کاری نداریم اما به وزارت ورزش و به مدیریت ادار کل ورزش و جوانان استان تذکر می‌دهیم اگر این مشکل حل نشود مطمئنا از وزیر ورزش درباره این موضوع طرح سؤال می کنیم که چرا چنین اتفاقی در حال رخ دادن است و چرا با شخصیت مردم قائم‌شهر بازی و سبب نگرانی جوانان آن می‌شود.

 رضیان با بیان اینکه مسؤولان باید همدلی، دوستی و برادری را در شهرستان حاکم کنند، اظهار کرد: برای حل مشکلات مردم، پیشرفت و جلب اعتماد آنان باید با یکدیگر همدلی داشته باشیم.

وی یکی از مشکلات مهم قائم‌شهر و حوزه انتخابیه را بحث پسماند و زباله دانست و اظهار کرد: تلاش می کنیم در 2-3 سال آینده آن را حل کنیم.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از قطب‌بندی پرهیز کنیم، اظهار کرد: باید از همه ظرفیت‌ها چه دولتی و چه نیروهای غیردولتی استفاده کنیم و فضای مناسبی را در شهر ایجاد کنیم.

این مسؤول تصریح کرد: حل مشکل ترافیک، ایجاد ساختار مناسب شهری و زیباسازی باید در اولویت و دستور کار جدی شورا،  نمایندگان و مسؤولان شهری باشد.

وی در پایان گفت: قائم‌شهر به خاطر حضور برخی منابع اقتصادی گذشته درخشانی داشته است ولی امروز دغدغه‌هایی وجود دارد که سبب نگرانی مردم و شرمندگی ما شده است که تلاش می‌کنیم آن ها را رفع کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها