خبرهای داغ:
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس با یادآوری اینكه قبله اول جهان اسلام، مسجد‌الاقصی است، گفت: هدف نهایی جهان اسلام آزاد كردن این مسجد از چنگال صهیونیست‌ها و دشمنان اسلام است.
کد خبر: ۸۸۷۸۰۲۶
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملك‌مكان، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز  گفت: قبله اول جهان اسلام، مسجد‌الاقصی است و ان‌شاءالله هدف آخر جهان اسلام نیز آزاد كردن این مسجد است.

وی افزود: دشمنان مسلمانان به این مسجد نفوذ كرده و مسلمانان را بیرون كرده و در آنجا لانه كردند و از آنجا توطئه‌ها علیه مسلمانان شروع و طراحی می‌شود و باید مركز و لانه توطئه را خراب كنیم لذا روز قدس همه حضور پیدا كرده و راهپیمایی می‌كنیم تا قدس آزاد شود و قدس كه آزاد شود همه جهان اسلام از زیر بار ظلم و ستم استكبار نجات پیدا می‌كنند.

ملك‌مكان به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره كرد و گفت:‌ پیام این حضور آن است كه به هیچ وجه ملت فلسطین فراموش نشده و مسئله آن به حاشیه رانده نمی‌شود حتی اگر در كشورهای دیگر هم جنگ راه بیندازند و بخواهند ذهن مسلمانان را آنجا متمركز كنند كه مردم فلسطین را فراموش كنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس تأكید كرد كه مسئله اول جهان اسلام، قدس است و مردم فلسطین هم به هیچ وجه آن را فراموش نمی‌كنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها