خبرهای داغ:

همه آزادی‌خواهان دنیا، صهیونیست‌ها را نماد تمام بدی‌ها می‌دانند

رئیس كنگره سرداران و ۱۵ شهید استان فارس بر این نكته تأكید كرد كه تمام آزادی‌خواهان دنیا نماد همه بدی‌ها را اسرائیل می‌دانند، لذا قدس را محور اصلی مقاومت می‌دانند.
کد خبر: ۸۸۷۸۰۲۴
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
جواد قناعتی، رئیس كنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس  با بیان اینكه قدس نماد و محور مقاومت است، گفت: ما دشمن اصلی را رژیم كودك كش صهیونیستی می‌دانیم؛ صهیونیست‌های غاصبی كه به هیچ معیاری پایبند نیستند و هیچكدام از اصول و قواعد بین‌المللی را رعایت نمی‌كنند و اینان یك رژیم سفاك، خون‌خوار و كودك كش هستند كه چهره بزك كرده خود را نشان می‌دهند.

وی تأكید كرد كه تمام آزادی‌خواهان دنیا نماد همه بدی‌ها را اسرائیل می‌دانند، لذا قدس را محور اصلی مقاومت می‌دانند بنابراین دفاع از قدس نه تنها برای مسلمانان بلكه برای همه آزادی‌خواهان دنیا نماد مبارزه با ظلم و بدی‌هاست و هر كسی كه می‌خواهد با مقاومت با ظلم مبارزه كند، این را در قالب دفاع از قدس و مبارزه با رژیم صهیونیستی می‌داند.

قناعتی با یادآوری اینكه مردم هر ساله بیش از گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس شركت می‌كنند، گفت: با وجود تمام هجمه‌هایی كه دشمنان ما در جنگ نرم علیه اسلام می‌كنند اما هر ساله بیشترین حضور مربوط به نسل جوان است كه دشمن بر روی آنان بسیار سرمایه‌گذاری كرده و سعی می‌كند تا آنان را تطمیع كند اما نتیجه آن برعكس می‌شود و مشاهده می‌كنیم كه نسل جوان ما در گرمای تابستان با زبان روزه در این راهپیمایی حضور یافته و شعار مبارزه با اسرائیل و مقاومت و آزادی‌خواهی قدس را سر می‌دهد و این اساس كار است.

رئیس سازمان حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه فجر فارس در پایان تأكید كرد كه پیام امروز حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس این است كه دشمن هرچقدر هم تلاش كند، باز هم بی‌نتیجه خواهد ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها