خبرهای داغ:
به مناسبت عملیات لیله القدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
به مناسبت عملیات لیله القدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روابط عمومی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۷۸۰۰۶
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین پس از عملیات مقتدرانه و موفقیت‌آمیز «لیلةالقدر» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شلیک دقیق موشک‌های میان‌برد به مقر فرماندهی و مراکز استقرار و پشتیبانی تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین بیانیه ای صادر کرد که متن آن از نظر می گذرد:

بسمه تعالی

عملیات مقتدرانه و موفقیت‌آمیز «لیلةالقدر» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شلیک دقیق موشک‌های میان‌برد به مقر فرماندهی و مراکز استقرار و پشتیبانی تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه که مجازات عاملین و مسببان جنایت تروریستی 12 رمضان تهران را رقم زد، نشان داد امنیت ملی خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در سوریه و نمایش اقتدار ایران اسلامی، موجبات خوشحالی و غرور ایرانیان را به وجود آورد و موج حمایت از این اقدام سپاه توسط بسیاری از شخصیت‌ها فضای کشور را پر کرد، به طوری که حتی آن‌هایی هم که هنر اصلی‌شان زانو زدن مقابل بیگانگان است، نهایتا ناگزیر به حمایت از این اقدام شجاعانه شدند.

این اقدام که همزمان با تصویب تحریم‌های ننگین و ضدبرجام سناتورهای بی‌خرد سنای آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت ایران صورت پذیرفت، به جبهه دشمن تفهیم کرد هرگونه تهدید و تعرض به امنیت ملی کشور به پشتوانه اراده و حمایت مردم با واکنش نیروهای مسلح و مدافعان شجاع و غیرتمند انقلاب اسلامی مواجه خواهد شد.

اقدام سپاه پاسداران، حاوی پیام‌های معناداری بود و یقینا داعش کوچکترین گروه و جریانی است که این پیام را دریافت کرد. فی‌الواقع پیام اصلی شلیک موشک توسط سپاه پاسدران خطاب به ایالات متحده آمریکا بود که دو روز قبل از این اقدام سپاه، تحریم‌های جدید را علیه کشورمان تصویب کرده بود. ایران با این اقدام آشکارا این پیام را به آمریکا داد که قرار نیست، هارت و پورت‌های دولت ایالات متحده در عزم مردم ایران خللی ایجاد کند.

پیام‌ها و پیامدهای شگفت‌آور این رخداد ماندگار وعبرت انگیز بار دیگر این حقیقت را برای جهانیان آشکار ساخت که آحاد ایرانیان در این که تروریست‌ها و جنایات تروریستی از آمریکا هدایت می‌شود متفق‌القول هستند و همواره از کید و حیله شیطان بزرگ غافل نخواهند شد.

پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین با تشکر از اقدام قاطعانه و به هنگام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ملت، دولت، دستگاه‌ها، شخصیت‌ها، جناح‌ها و جریان‌های سیاسی که این حرکت قدرتمندانه را مورد حمایت و پشتیبانی قرار دادند، قدردانی می کند.

4001/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها